2.4. "הטבות המועדון" – כפי שיפורטו בסעיף 4 לתקנון זה להלן;
2.5. "המועדון" – מועדון החברים של קאזה;
2.6. "חבר מועדון" – אדם פרטי (שאינו תאגיד) שהצטרף למועדון המקנה לו את הטבות המועדון (כהגדרתן לעיל), והכול בהתאם
לסעיף 3 לתקנון זה להלן;
2.7. "טופס הרשמה" – טופס הרשמה למועדון, אשר נוסחו עשוי להשתנות מעת לעת על ידי החברה;
2.8. "תקופת החברות במועדון" – במשך שנה מיום ההצטרפות למועדון ומתחדש באופן אוטומטי בהתאם לשיקול דעתה של החברה.
3. הצטרפות למועדון והחברות בו
3.1. ההצטרפות למועדון אינה כרוכה בתשלום והיא כפופה לתנאים ולשינויים שייקבעו על ידי החברה מעת לעת, ואשר יפורסמו
על ידה, לרבות באתר.
3.2. מוזמן ורשאי להצטרף כל אדם פרטי, הכשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות, בכלל זה אדם המצהיר כי הוא בן 18 שנה או
מבוגר יותר.
3.3. יובהר כי החברות במועדון אינה מותנית בביצוע הזמנה באתר ו/או בסניפים.
3.4. אדם רשאי להצטרף למועדון בכל אחת מן הדרכים הבאות:
3.4.1. באתר; 3.4.2 בסניפים.
3.5. על מנת להירשם למועדון, יש להזין בטופס ההרשמה (כהגדרתו לעיל) את הפרטים המבוקשים באופן מלא ומדויק, לרבות אך
לא רק, שם מלא, מספר ת"ז, כתובת, טלפון וכתובת דוא"ל וכל פרט נוסף שיידרש למסור. חבר המועדון מאשר כי הפרטים שמסר
לחברה הם נכונים, מדויקים ומלאים.
3.6. כמו כן, באחריות חבר המועדון לעדכן את החברה, בכל שינוי שיחול בפרטיו האישיים שמסר בעת ההרשמה בטופס ההרשמה,
ובכלל זה, כתובת הדוא"ל שלו, על מנת לאפשר את המשך הקשר הרציף בין החברה לבין חבר המועדון. החברה לא תהיה אחראית על
אי קבלת הטבה, דיוור, עדכון או הודעה בקשר עם המועדון בגין אי עדכון הפרטים כאמור.
3.7. החברה רשאית אך לא חייבת לדרוש מחבר המועדון להזדהות באמצעות תעודה מזהה לצורך זיהויו כחבר מועדון ועל מנת לקבל
ו/או להשתמש ו/או לנצל את הטבות המועדון.
3.8. החברות במועדון תהא למשך שנה מיום ההצטרפות למועדון והיא תתחדש אוטומטית לאחר מכן בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של
החברה.
3.9. בתקופת החברות במועדון, חבר המועדון יהא זכאי לקבל את הטבות המועדון, כהגדרתן לעיל, והכול כפי שיפורט להלן
בתקנון זה.
3.10. למען הסר ספק יובהר כי החברות במועדון היא אישית, אינה ניתנת להעברה או שימוש או ניצול של אדם אחר, וכל חבר
מועדון רשאי להחזיק בחשבון אחד בלבד. כמו כן, חברות במועדון מיועדת ללקוחות פרטיים בלבד, לצורך שימוש שעיקרו אישי,
ביתי או משפחתי, ואינה מיועדת לבתי עסק, תאגידים, מוסדות וכדומה.
3.11. בעת ההצטרפות למועדון, חבר המועדון מאשר ומסכים כי קיבל קרא והבין את תנאי תקנון זה והם כולם מקובלים עליו.
יובהר כי תקנון זה מפורסם באתר וחבר המועדון יהא רשאי לעיין בו מעת לעת.
3.12. מילוי טופס ההרשמה ומסירתו כאמור לעיל, מהווה הסכמתו של מי שמבקש להצטרף למועדון לכל הוראות התקנון, לרבות לכל
שינוי עתידי בהוראות התקנון. לחבר המועדון לא תהיה כל דרישה ו/או תביעה בקשר עם הוראות התקנון ו/או שינוי התקנון
בכפוף לדין.
3.13. לחברה שמורה הזכות לפתוח מועדונים נוספים ולהעניק הנחות שונות מעת לעת.
4. הטבות המועדון
4.1. החל ממועד הצטרפותו, יזכה חבר המועדון לקבלת הנחות ו/או הטבות כפי שיפורסמו מעת לעת בגין הזמנות שיבצע באתר או
בחנויות.
4.2. ההנחות ו/או ההטבות לחבר המועדון תצוינה באמצעות הצגת מחיר ייעודי עבור חבר מועדון אשר יוצג הן באתר והן
בחנויות, לצד מחירו הרגיל של המוצר. יובהר כי ייתכן שוני בין המחיר או ההטבה של מוצר באתר לבין המחיר או ההטבה על
המוצר בחנויות.
4.3. מובהר כי הנחות המועדון שלעיל תינתנה לחבר המועדון רק אם הזדהה כחבר מועדון באתר או בחנויות – קרי, נרשם כחבר
מועדון ו/או הזדהה בפני החברה, וזאת בטרם ביצע הזמנה. למען הסר ספק, לא תינתן הנחת מועדון "בדיעבד" לאחר סיום ביצוע
ההזמנה ללא הזדהות כחבר מועדון.
5. ביטול חבר המועדון – ביטול החברות במועדון
5.1. חבר מועדון רשאי לבטל את חברותו במועדון בכל עת על ידי משלוח הודעת ביטול בכתב, לכתובת הדוא"ל: support@kaza.co.il או על ידי הגעה לחנויות ומסירת הודעה בכתב לחברה.
בהודעת הביטול כאמור, המשתמש ימסור את שמו המלא, מס' ת"ז וטלפון.
5.2. החברה רשאית לבטל את חברותו של חבר מועדון ולהפקיע ממנו כל זכות שנובעת מחברותו במועדון, בין היתר, במקרה בו
עשה חבר המועדון שימוש שלא כדין בחברותו במועדון ו/או פעל בניגוד להוראות תקנון זה ו/או תנאי השימוש ו/או הדין ו/או
באופן שיש בו לפגוע בעסקיה של החברה ו/או בשמה הטוב של החברה וכדומה.
6. ביטול וסיום המועדון על ידי החברה
בכל מקרה, באפשרות החברה להחליט, על פי שיקול דעתה הבלעדי, להביא לסיום המועדון, לחסלו, לעדכן את תנאיו ו/או תקנון
זה, וזאת בהודעה מראש ובכתב בהתאם להוראות הדין.
7. משלוח דברי פרסומת, ניוזלטרים ודיוור ישיר
7.1. החברה מציעה לחבר המועדון לקבל מהחברה וכל מי מטעמה ניוזלטרים, מידע על הטבות, מבצעים, הנחות ומידע שיווקי
לרבות דברי פרסומת הקשורים למוצרי החברה בלבד, כהגדרתם בחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשנ"ב-1982 (להלן: "ההודעות"
ו-"חוק התקשורת", בהתאמה). הסכמת חבר המועדון לקבלת ההודעות מהווה הסכמה מפורשת לקבלת דברי פרסומת בהתאם להוראות חוק
התקשורת.
7.2. במילוי הפרטים בטופס ההרשמה חבר המועדון נותן את הסכמתו המפורשת לקבל את ההודעות בכל האמצעים האלקטרוניים לרבות
פקסימיליה, מערכת חיוג אוטומטי, דוא"ל, הודעת מסר קצר, SMS, וואטסאפ ועוד.
8. שונות
8.1. ידוע לחבר המועדון כי ככל שלא הזדהה בפני החברה כחבר מועדון, למשל באמצעות הצגת ת"ז, בטרם ביצוע ההזמנה באתר או
בחנויות, הוא לא יהיה זכאי להנחה בהזמנה זו (אלא בהזמנה שתבוצע לאחר שהזדהה בפני החברה כחבר מועדון).
8.2. החברה היא בעלת מלוא הזכויות מכל סוג ומין בקשר למועדון, לאתר ולתוכניהם, לרבות מוניטין, סמלים, כל סימן מסחרי
ושם מסחרי, בין אם רשומים ובין אם לאו, וכל זכות דומה אחרת. חברי המועדון אינם רשאים לעשות שימוש כלשהו בזכויות
כאמור ללא הסכמת החברה מראש ובכתב.
8.3. החברה רשאית להוסיף מתנות ו/או מבצעים נוספים המיועדים לחברי המועדון, ואלה יפורסמו על ידה, לרבות באתר ו/או
בכל אפיק פרסומי אחר, כפי שתמצא לנכון וע"פ שיקול דעתה הבלעדי.
8.4. תקנון זה כפוף לשינויים שיבוצעו על-ידי הנהלת החברה, לפי שיקול דעתה והוראות כל דין.
8.5. הפרטים האישיים שימסור חבר המועדון בהצטרפותו למועדון, יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של החברה באתר.
8.6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינוי ו/או לסיים את פעילות המועדון בהודעה מראש בהתאם להוראות החוק, וזאת
לפני מועד כניסת השינוי לתוקף או מועד סיום המועדון, בדרך שתקבע על ידי החברה. למען הסר ספק, החברה תאפשר לחבר
המועדון לממש את ההטבות בהתאם לתנאי התוכנית החל במועד משלוח ההודעה כאמור, ולפחות עד למועד כניסת השינוי לתוקף או
עד למועד סיום פעילות המועדון, לפי העניין.
9. הדין החל וסמכות השיפוט
התנאים וההוראות המפורטים בתקנון זה, וכן כל שינוי או תיקון שלהם, כמו גם השימוש באתר, יוסדרו על פי חוקי מדינת
ישראל ללא התייחסות לסעיפי ברירת הדין החלים בה. סמכות השיפוט בקשר עם כל מחלוקת ו/או תביעה אשר יתעוררו בקשר עם
תקנון זה מסורה באופן בלעדי לבתי המשפט בתל אביב-יפו.
10. יצירת קשר
ככל שישנן שאלות נוספות או הערות בנוגע לתקנון זה, ניתן לפנות לחברה באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: support@kaza.co.il.