cart
סל שלי

כל האתר עד 50% הנחה לחברי מועדון בלבד

אין מוצרים בסל הקניות.

איך לבחור גוון לספה

הצבע הוא המלך: איך תבחרו את הגוון הנכון לספה בסלון?


הסלון ממוקם במרכז הבית ונחשב לחלל מאחד וחשוב שכל בני הבית נהנים בו יחד מזמן איכות משותף. תהליך עיצוב חלל הסלון יכול להיות מהנה ולתת דרור ליצירתיות שלכם, אך גם יכול להיות מעט מבלבל כיוון שיש המון סגנונות וגוונים. אז איך בוחרים בכלל? קוראים את המדריך לבחירת הסלון לפי גוון שהכנו לכם ומתחילים!

כלל ראשון: הרמוניה עם סגנון העיצוב של הבית שלכם
ראשית, חשוב שהגוון של הספה יתמזג בהרמוניה עם צבעי הרהיטים והקירות. אם אתם מתחברים לעיצוב נקי ומודרני, סלון בגוונים בהירים כמו לבן, ורוד בהיר או שמנת יתחבר נפלא עם קירות בצבע בהיר. לעומת זאת, אם אתם מתחברים למראה כפרי וחמים תוכלו לבחור סלון בגוונים נועזים יותר כמו צהוב, טורקיז או מנטה ולצבוע את הקיר בצבעים תואמים.
רוצים סלון עם נוכחות? שלבו גוונים! קיר שמנת עם ספה אדומה, קיר סגלגל עם ספה לבנה ועוד. חשוב לא להגזים עם השילובים כדי לשמור על הרמוניה וקו אחיד. מתלבטים? אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ עם המעצבים של קאזה.
חשוב לבחור ספה עם ריפוד בדרגת קושי מדויקת למה שאתם אוהבים כדי שתתאים לפונקציונליות שלה. האם זו ספה מכילה שמיועדת לרביצה מול הטלויזיה? ספה "ייצוגית" יותר לאירוח? אתם קובעים!

ספת "דוריה" של קאזה – יפהפיה בגוון חרדל
כלל שני: הכירו את הגוונים מומלצים לעיצוב הסלון שלכם
צבעים בהירים – סלון בהיר הוא חלום של רבים, הוא יפה וקלאסי והוא משרה תחושה של יוקרתיות. בסלון כזה, הספות תופסות את מרבית תשומת הלב, ולכן חשוב לבחור אותן בחוכמה. בחרו בגוון המתמזג עם שגרת חייכם, כלומר אם אתם הורים לילדים קטנים, ספה בהירה פחות תתאים לכם, כי יש סבירות גבוהה שהיא תתלכלך במהירות. לכו על צבעים כהים כמו כחול, שחור ואפור כהה. אגב, גם אם יש לכם חיית מחמד ספה בהירה פחות תתאים.
לעומת זאת אם אתם לא הורים לילדים קטנים, ואין לכם חיות מחמד, חלום הסלון הבהיר לגמרי יכול להתגשם עבורכם. כמו כן, ספה בצבעים בהירים כמו אפור בהיר, קרם ולבן תשתלב יפה עם רצפה כהה ובהירה כאחד.
טיפ: עדיף לא לאכול בסלון. כולנו נהנים מזמן איכות על הספה, אבל כדי לשמור עליה לאורך זמן, עדיף שתעבירו את הארוחות לפינת האוכל. כאן תוכלו למצוא טיפים לעיצוב פינת אוכל מזמינה ונעימה (קישור לכתבת עיצוב פינת אוכל)
צבעים כהים – יש המון יתרונות לספה בגוונים כהים והיא תשתלב כמעט עם כל גוון של ריהוט. כמו כן, גם אם הספה תתלכלך הסבירות שמישהו יבחין בכתם נמוכה מאוד. ספה כהה מתאימה לאנשים החיים חיי בית דינמיים ומארחים המון, או שיש להם ילדים קטנים או חיות מחמד. במקרה כזה – ספה כהה תתאים לכם במיוחד!
מתי ספה כהה פחות תתאים? אם יש לכם ריצוף כהה, או שעיצוב הבית כהה. במקרה כזה שילוב של ספה כהה יצור חלל חשוך וקטן יותר.

ספת "איטס" אלגנטית ונוחה, בגוון אפור כהה.
גוונים נועזים – אם אתם אנשים שלא אוהבים ללכת עם הזרם, ואתם מחפשים סלון בגוון מיוחד לכו על סלון בגוונים נועזים. צבעים כמו כמו צהוב, טורקיז, מנטה או ירוק. כמו כן, אתם לא חייבים לבחור את כל מערכת הסלון בצבעים נועזים – תוכלו לבחור סלון בצבעים כהים או בהירים ולשלב כורסה או כיסא כזריקת צבע שתכניס עניין ויופי לחלל.
טיפ: אם בחרתם במערכת סלון בצבעים נועזים, השתדלו שהצבעים הנוספים בחלל (צבעי הריהוט והקירות) יהיו צבעים רגועים וניטרליים. זכרו שספה היא רהיט שגונב את ההצגה, ולכן שילוב של צבעים נועזים נוספים ישוו לחלל מראה עמוס.

כורסת "דוריה", מכניסה עניין לחלל.
לסיכום, לא פשוט לבחור ספה לסלון, אך מרגע שבחרתם ספה של קאזה, אתם יכולים להיות בטוחים שהיא תשאר איתכם שנים רבות. בקאזה קיים מגוון רחב של ספות מעוצבות, מרשימות ואיכותיות שיהפכו את חלל הסלון למעניין ושיקי. "קאזה" מאפשרת לכם לרכוש רהיטי מעצבים במחירים שפויים! צרו איתנו קשר, אנו מבטיחים לסייע בכל שאלה.

 

איך בוחרים בכלל גוון לספה? כל הפרטים באתר במדריך המיוחד שהכנו

דילוג לתוכן