cart
סל שלי

כל האתר עד 50% הנחה לחברי מועדון בלבד

אין מוצרים בסל הקניות.

איך לעצב משרד ביתי

עובדים מהבית? איך לעצב משרד ביתי שלב אחר שלב

הקורונה הפכה אותנו ליצורים ביתיים בעל כורחנו, ורבים מאיתנו עברו לעבוד מהבית. ברוב המקרים, התנאים האופטימליים לעבודה לא קיימים בבית. (לעבוד על הלפטופ בשולחן האוכל לא נחשב לתנאי אופטימלי). אז אם יש לכם חדר פנוי, או אפילו פינה הרחוקה מהמולת הבית – נצלו אותה עבור חדר עבודה. בגזרת העיצוב אתם יכולים להיות רגועים, ריכזנו את השלבים לעיצוב המשרד הביתי המושלם.

בחרו את המיקום המתאים

בחרו חדר או פינה בבית שירחיקו אתכם מההתרחשויות שבו. כך תוכלו להפריד בין החיים בבית לבין העבודה, כיוון ששילוב בין השניים יכול לגרום ליציאה מהריכוז הדרוש ליום עבודה יעיל. יש לכם חדר פנוי או מחסן לא מנוצל? מעולה! מקמו שם את המשרד הביתי. העדיפו חדר עם חלון כדי שתוכלו לאוורר את החדר ולהכניס אליו אור וגם להנות מהנוף במידת האפשר. מקמו את השולחן ליד שקע כדי שתוכלו להטעין את הלפטופ ואת הטלפון הנייד.

הפכו את החדר לשלכם

אנחנו מבלים שעות רבות במשרד הביתי שלנו, לכן רצוי להוסיף לו טאץ' אישי משלנו. יש מגוון סגנונות עיצוב שתוכלו לקחת מהם השראה. אם אתם אנשים שאוהבים את סדר הוסיפו ספריית אחסון עם מדפים- באופן הזה כל החפצים שלכם יופיעו מול עיניכם באופן מסודר ולא תצטרכו לבזבז זמן על מציאתם. אם אתם אנשים שהבלאגן הוא חלק אינטגרלי מחייהם, בחרו שידת אחסון עם מגירות גדולות, בהן תוכלו לאחסן את הבלאגן בלי שאף אחד יראה. התאימו לשולחן המחשב כיסא נוח, ומעוצב בקפידה. 

קשטו את החדר בתמונות שאתם אוהבים או במראה דקורטיבית. גם ספת אירוח מעוצבת יכולה להוסיף רבות לחדר אם השטח שלו מאפשר. חשוב שתבחרו ספה שתהיה גם יפה וגם נוחה, כדי שתתאים לתנומה קלה.

סדרו את החפצים בחדר במקומות קבועים 

כאשר חדר העבודה מסודר הוא הופך לנעים יותר. השתדלו שלכל חפץ יהיה את המקום הקבוע שלו, כך לא תצטרכו לבזבז זמן יקר בחיפוש ציוד. תוכלו לשלב ספרייה מעוצבת שתוסיף רבות למראה של חדר העבודה, וגם תשמש כפתרון אחסון. הכינו רשימה של כל החפצים הדרושים לכם בחדר העבודה. כמו לדוגמה: כיסא מחשב, דפים, ספלי הקפה האהובים עליכם וכלי כתיבה. ברגע שהעיצוב יהיה פונקציונלי, שגרת העבודה שלכם תהפוך לנעימה ויעילה יותר.

הוסיפו תאורה מתאימה

המכתבה של פעם פינתה את מקומה לשולחנות מחשב. כדי שמסך המחשב לא יסנוור אותנו כשהאור יורד, כדאי לשלב גוף תאורה המיועד לפינות עבודה עם מחשב. גופי התאורה הייעודים מאפשרים להטות את המנורה לכיוונים שונים. כדי למנוע סנוור מומלץ למקם את גוף התאורה מעל או מאחורי המחשב, ולבחור בנורת לד החסכונית בחשמל. מלבד המנורה המתאימה לצד המחשב חשוב לשלב גוף תאורה נוסף שיאיר את כל החדר. בחרו בתאורה לבנה ורכה שתעניק לחדר מראה טבעי.

נצלו את חדר העבודה לפגישות מקצועיות

עצבו את חדר העבודה באופן שתוכלו לקיים בו פגישות עם לקוחות או קולגות. השתדלו למקם את חדר העבודה קרוב לכניסה לבית, כדי לא להפריע להתנהלות תקינה של הבית. אם יש לכם את האמצעים שקלו את האופציה של הוספת שירותי אורחים, כדי למנוע עד כמה שאפשר את ה"טיילת" בתוך הבית.

גוונים נעימים להגדלת החלל ולהורדת הסטרס

צבעו את החדר בגוונים נעימים ובהירים כמו למשל: לבן, אפור ושמנת. הגוונים הבהירים יעניקו לחלל תחושה קלילה ונינוחה, וכן תחושה של חלל גדול יותר.
תוכלו לצבוע אזור אחד בחדר בצבע חזק כדי להוסיף אופי, אבל חשוב להיזהר כדי לא להעמיס. 

הוסיפו כורסא מרופדת

פינת ישיבה בחדר השינה זה רעיון פרקטי שמוסיף המון מבחינה ויזואלית. שלבו כורסא מעוצבת ומרופדת, שתוכלו להתרווח עליה ולהירגע כשמתחשק לכם לקחת הפסקה מהעבודה. שילוב של פינת ישיבה הוא טוויסט מעניין, בקאזה יש מגוון רחב של כורסאות במגוון עיצובים וצבעים. 

מה עדיף, פרקט או רצפה?

העדיפו פרקט על מרצפות או שטיחונים. משרד ביתי הוא בדרך כלל חלל די קטן, והם עלולים ליצור מראה של חדר קטן ועמוס. לעומתם, פרקט מכסה את הרצפה באחידות ומקנה תחושה חמימה ונעימה ללא העומס. 

התקופה המאתגרת אילצה אותנו להסתגר בבתים, לעטות מסכות ועבור חלקנו לעבור למתכונת של עבודה מהבית. כדי לעבוד מהבית באופן היעיל ביותר כדאי לתכנן חלל ייעודי ומופרד משאר חלקי הבית. 

בקאזה יש מגוון רב של רהיטים מסוגננים ופרקטיים שיוכלו לסייע לכם בעיצוב של חדר עבודה או משרד ביתי. אל תהססו לפנות למומחים שלנו כדי לקבל טיפים לעיצוב חדר עבודה.  

דילוג לתוכן