cart
סל שלי

כל האתר עד 50% הנחה לחברי מועדון בלבד

אין מוצרים בסל הקניות.

כסאות לשולחן אוכל

אם בעבר שולחנות אוכל היו מגיעים כסט כולל יחד עם כסאות, היום הטרנד הזה הולך ונעלם – מה שמאפשר לנו לבחור בעצמנו את הכיסאות, ולהכניס אמירה עיצובית משלנו לחלל. אז איך בוחרים כסאות מתוך המגוון העצום שקיים? כל הפרטים בתוך המדריך!

התאימו את המידות של השולחן לכיסאות

רוב שולחנות האוכל נעים בין 28 ל-31 אינץ' גובה –   הגובה הנפוץ ביותר של שולחנות האוכל עומד על 30 גובה אינץ' – אם מודדים מהחלק העליון של המושב ועד הרצפה. לעומת זאת, כיסאות לפינות אוכל נעים לעתים קרובות בין 17 ל-20 אינץ' גובה. זה אומר שהמרחק בין המושב למשטח השולחן יכול להיות בין 8 ל-14 אינץ'. המרחק האידיאלי לסועד הממוצע, הוא מרחק של בין 10 עד 12 אינץ', אך זה כמובן משתנה לפי עובי משטח השולחן והסועד עצמו – אז חשוב לקחת גם את הנתון הזה בחשבון.

בנוסף, מדדו את המרחק מגובה המושב לגובה השולחן, ובדקו האם הם מתאימים אחד לשני מבחינה זו, ומה מידת הנוחות. ניתן לבדוק זאת בקלות באמצעות סרט מדידה. כמו כן, שימו לב אם מושב הכיסא קשוח או מרופד – משובים מרופדים נוטים "להידחס" כאשר יושבים עליה, ואם הריפוד עבה זה עלול לפגום בנוחות.

בדקו שהכיסאות מתאימים לשולחן מבחינת רוחב ועומק

לא משנה כמה הכיסאות שבחרתם יפים ומתאימים מבחינת הגובה, אם הם לא יתאימו מבחינת הרוחב והעומק הם פשוט לא יוכלו להיכנס תחת שולחן האוכל שלכם, לכן מאוד חשוב לוודא שהם אכן מתאימים מבחינה זו. הכיסאות שתניחו סביב השולחן צריכים "להחליק" מתחת לשולחן בקלות, מבלי להיתקל ברגלי השולחן, או בבסיס השולחן – חשוב מאוד להשאיר לפחות שני סנטימטרים של מרווח בין כל כיסא.

ידיות הכיסא

אם בחרתם בכיסאות שמכילים ידיות, וודאו שהחלק העליון של הידיות לא נוגע בחלק התחתון של השולחן – במידה וכן, זה יצור שני מצבים לא נעימים, האחד זה עלול לפגוע בידיות הכיסאות, והשני הוא שהסועדים סביב השולחן עלולים לסבול מצפיפות וחוסר נוחות משוועת, כך שזה ממש לא מומלץ.

סטייל

לצד בחירת כיסאות במידות המדויקות, חשוב לבחור בכיסאות מעוצבים שישתלבו יפה בחלל מבחינה אסתטית. בשביל שזה יקרה, תצטרכו להתאים את סגנון הכיסאות לסגנון של שולחן האוכל הנבחר. בחירת שולח וכיסאות עם אלמנטים עיצוביים משותפים בדרך כלל מבטיחה שהם ייראו טוב ביחד – יש מגוון אלמנטים משותפים שתוכלו לשלב, ביניהם גוון הצבע, הגימור, או חומר הגלם. עם זאת, לא כדאי לבחור כסאות שחולקים אלמנטים זהים – במקרה כזה תוכלו פשוט לקנות סט תואם, ולחסוך לעצמכם עבודה – אך זו לא הסיבה לשמה התכנסנו כאן. דוגמא אסתטית נהדרת  היא שילוב של כסאות צבעוניים יחד עם שולחן עץ עגול למשל, תוכלו לקבל מראה אקלקטי ומעניין שיכניס הרבה אור וצבע לחלל הבית.

כמו כן, תמיד תוכלו לבחור בכיסאות מיוחדים – כמו למשל אופן העיצוב שלהם, שכולל רגליים מגולפות, או גימור וינטג", או אפילו גוון ייחודי שמבליט אותם מכיסאות אחרים. כמו כן, תוכלו לבחור בחומרים ובאלמנטים אורגניים כמו ראטן למשל כדי ליצור אווירה קיצית, טרופית או אפילו אווירת חוץ, כמובן שזה תלוי בעיצוב הכללי של החלל. בקאזה יש מגוון רחב של כסאות אוכל מיוחדים, במגוון רחב של סגנונות, סוגים וצבעים.

איכות

אם אתם רוכשים את הכיסאות בחנות פיזית, שבו עליהם בעדינות ובדקו כמה הם נוחים להם וכיצד הם מרגישים לכם. הישענו עליהם אחורה, והעבירה את משקלכם אליהם. תוכלו גם לדחוף את הכיסא בעדינות כדי לבדוק את היציבות והמבנה שלו. כמו כן, אם אתם לא הולכים לחנות פיזית ואתם מזמינים כיסאות אונליין, תוכלו תמיד לקרוא ביקורות על בית העסק, ומהם להבין האם כדאי לשלם לרכוש את הכיסאות או לא – הביקורות עשויות לתת לכם תמונה טובה ועגולה על איכות הכיסאות.

מה למדנו? הדבר הכי חשוב בבחירת הכיסאות הוא התאמת המידות שלהם לשולחן האוכל – זכרו, לא משנה כמה הם יהיו יפים, אם לא תשבו עליהם בנוחות הקנייה לא שווה כלום. לאחר שמצאתם כמה אופציות עם מידות מתאימות, סננו את הכיסאות לפי סגנון שמשתלב יפה עם שולחן האוכל שבחרתם. בהצלחה!בקאזה יש מגוון רחב של רהיטים מהממים ואיכותיים. "קאזה" מאפשרת לכם לרכוש מוצרי מעצבים במחירים שפויים! צרו איתנו קשר, אנו מבטיחים לסייע בכל שאלה.

דילוג לתוכן