cart
סל שלי

כל האתר עד 50% הנחה לחברי מועדון בלבד

אין מוצרים בסל הקניות.

עיצוב מבואת הכניסה

חלל הכניסה לבית הוא אחד המקומות החשובים ביותר בבית, וזאת למרות שלא נהוג לחשוב כך. אחרי הכל, מדובר בחלל הראשון שאנשים נחשפים אליו כאשר הם דורכים בבית שלכם, ולכן הוא חייב לתת אמירה עיצובית חזקה, שתשאיר רושם ראשוני חיובי על כל מי שדורך בביתכם. ולטעמנו, זוסיבה מספיק טובה כדי לעצב את חלל הכניסה לבית בצורה מרשימה ופונקציונלית כאחד.  

איך מעצבים את חלל הכניסה לבית?

ברוב הבתים, חלל הכניסה לבית עמוס בפריטים, ומשמש כמקום הנחיתה לילדים, לאורחים ואפילו לחיות מחמד. משום מה, קל לנו לתת לערימות של פריטים להיערם בחלל הזה. הטיפ העיצובי הטוב ביותר עבור עיצוב חלל הכניסה הוא לוודא שלכל דבר יש מקום. היו פרקטים כשאתם מתכננים את המבואה שלכם: אם אתם נוטים לזרוק את הדואר שלכם כשאתם נכנסים בדלת, ודא שיש לו מקום אחסון שמיועד לו, גם תליית ווים לאחסון המעילים של בני הבית לא תזיק. הכנו לכם שישה טיפים שיסייעו לכם לעצב את חלל הכניסה לבית בצורה המושלמת.

שלבו מקום ישיבה

רוב מבואות הכניסה לבית לא כוללות מקום ישיבה, מן הסתם לא תזמינו את האורחים שלכם לשבת בחלל הכניסה. אך יחד עם זאת, לשלב ספסל יכול להיות רעיון נפלא – תוכלו להניח תחתיו את הנעליים שלכם, או לשבת עליו בעת מיון הדואר לפני שאתם יוצאים החוצה. חפשו ספסל עם מדפים או ספסל שנפתח בצירים כדי להפוך את חלל הכניסה שלכם לפונקציונלי, ובעל מקומות אחסון.

נצלו את חלל הכניסה לאמירה עיצובית

תוכלו להגדיר בחלל הכניסה לבית את הסגנון העיצובי שלכם. נצלו את שטח הקיר והתקרה כדי להכניס אקסטרה סטייל, שלבו נברשת עם אמירה, שתרמוז לאורחים שלכם על שאר העיצוב בבית. כמו כן, תוכלו לבחור כל אקססורי אחר שיוסיף אופי, כמו מראה, יצירת אומנות או שטיח. ואם אתם מטיילים הרבה, קירות המבואה שלכם הם מקום נפלא להציג בו את המזכרות שאספתם בטיולים שלכם ברחבי העולם.

הכניסו אור לחלל

בבתים רבים מבואת הכניסה צפופה, צורה ואף חשוכה. כדי להילחם בחשכה, תוכלו להכניס אור לחלל באמצעות שילוב של מראה או מראות קטנות, כדי שיחזירו אור לחלל. זה יכול לעבוד מעולה אם דלת הכניסה שלכם כוללת חלונות. על ידי שילוב מראה, תוכלו להכפיל את הבהירות הטבעית בבית, קח תיצרו חלל אוורירי ומואר.

זכרו שהכניסה לבית היא החלל שמקבל את פני האורחים שלכם, ודאו שהוא מעניק את הרושם הנכון, ומשרה תחושה נוחה. שלבו מקומות אחסון בחלל,  כך שהאורחים שלכם לא ייאלצו להישאר עם הנעליים והמעילים עליהם, וכך תגרמו להם לתחושה נינוחה.

כמו כן, תוכלו לפזר שמנים אתריים, או נרות דולקים. וכך תבטיחו ריח נהדר בחלל. בחלל המבואה, תוכלו לשמור במגרה מטענים לטלפון, מטריות, ועוד פריטים שתוכלו לאסוף בקלילות ברגע שאתם יוצאים מהבית.

איך תדעו האם עיצבתם נכון את החלל?

הסתכלו על החלל ועל האופן בו בחרתם לעצב אותו, ותשאלו את עצמכם האם המבואה הזו משדרת את מה שחשוב לכם לשדר? כאשר אנחנו חושבים על חלל הכניסה לבית שלנו כעל מרחב אישי, ולא רק כמקום שאנחנו "זורקים" בו את הדברים שלנו, נוכל להבין כיצד מבקרים מרגישים כאשר הם נכנסים בדלת ביתכם. בעת העיצוב, התמקדו בנוחות ובסגנון כדי לוודא שמבואת הכניסה משרתת את הצרכים שלכם, ושהיא מעבירה את המסר שרציתם להעביר.

בקאזה, תוכלו למצוא מגוון פריטים שייסעו לכם לעצב את מבואת הכניסה לבית בצורה מדויקת, אסתטית ונעימה. אצלנו בקאזה תוכלו למצוא קונסולות, ספריות ומראות שיגרמו לחלל שלכם להיות פשוט נפלא. בשורה התחתונה, עיצוב מבואת הכניסה לבית לא פחות חשוב מעיצוב של שאר החללים בבית. במבואת הכניסה לבית נקבע הרושם הראשוני אודות ביתכם, והיא אמורה לשדר אתכם ואת האמירה העיצובית שלכם. כמו כן, חשוב שעיצוב המבואה יתכתב עם האמירה העיצובית הכללית שנקטתם בחלל ביתכם.

בקאזה יש מגוון רחב של רהיטים מהממים ואיכותיים עבור הסלון. "קאזה" מאפשרת לכם לרכוש מוצרי מעצבים במחירים שפויים! צרו איתנו קשר, אנו מבטיחים לסייע בכל שאלה.

דילוג לתוכן