cart
סל שלי

כל האתר עד 50% הנחה לחברי מועדון בלבד

אין מוצרים בסל הקניות.

מזנון בדירה קטנה

שילוב מזנון בדירה קטנה: 5 טיפים לתכנון ולבחירת מזנון

מזנון הוא אחד מהרהיטים הכי פרקטיים בבית, והוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הסלון. ניתן לאחסן בו דברים רבים, והוא מוסיף המון ליופי הבית. אז אם אתם מתכננים מעבר לדירה קטנה ואינכם יודעים כיצד לשלב את הרהיט המאסיבי הזה, הכתבה הזו בדיוק בשבילכם. אספנו חמישה טיפים שיעזרו לכם במסע אל עבר המזנון המושלם.

מזנון יעזור לכם בבעיית האחסון

בדירה קטנה שטח האחסון מצומצם מאוד, לכן אנו נמצאים בחיפוש מתמיד אחר פתרונות אחסון. אחד מהפתרונות האלה הוא מזנון, שמהווה פתרון נגיש לאחסון חפצים שצריכים להיות בהישג יד. במקום לאחסן את הדברים הללו במחסן מאובק תוכלו תמיד להסתמך על שמירתם במזנון. כדאי לרכוש מזנון עם מדפים פתוחים או דלת בכדי שתוכלו לאחסן בו כמה שיותר דברים.

בחרו במזנון שיכול להכיל מספר רב של פריטים

לפי שאתם קונים מזנון בדקו היטב מה כובד החפצים שהוא יכול להכיל. יש רהיטים שעומס קטן מספיק בכדי לגרום להם לקריסה מלאה- דבר היכול לגרום נזק לציוד יקר. בחרו מזנון שיכול לשאת בעומס רב, ושיוכל לשמור על הציוד שלכם באופן הטוב ביותר. מזנון קל מידי יכול להיות מסוכן מאוד, במיוחד בבית בו מתגוררים ילדים קטנים.

השתמשו במזנון כפריט עיצובי

האחסון הוא לא הצורך היחידי שמזנון יכול לענות עליו. ישנם מגוון רב של סגנונות בכל הנוגע לעיצוב- למשל הסגנון המודרני, את הסגנון הקלאסי ואת הסגנון הכפרי. השתדלו לבחור את המזנון המתאים לקו העיצובי של הבית, הוא יכול לתרום רבות בעיצוב הסלון. בדרך כלל המזנון תופס את מרכז הסלון-  הוא נחשב לרהיט גדול ומונומנטלי בכדי לשלב מזנון בדירה קטנה תהיו חייבים להתאים אותו לגודל הדירה, כלומר- גודל המזנון חייב להיות קטן יחסית בהתאם לדירתכם. אתם יכולים להציב על המזנון פריטים דקורטיביים שימלאו את ביתכם בסטייל. כמו לדוגמא: אגרטלים, נרות, סלסלות מעוצבות ועוד. הפריטים הללו יהפכו את המזנון שלכם גם לרהיט פרקטי וגם לרהיט נוי מסוגנן ויפיפייה. 

עצבו את המזנון בהתאם לסגנון בבית

בין אם אתם רוכשים מזנון מוכן ובין אם אתם בוחרים במזנון מעוצב אישית, השתדלו לשמור על קו עיצובי אחיד בבית. אתם יכולים לשלב סגנון אקלקטי (שילוב של כמה סגנונות) בטעם כמובן, נסו לא לשלב מספר רב מידי של סגנונות- זה יכול ליצור תחושה של אי סדר, ומטרת הליבה בעיצוב הבית היא שנרגיש טוב בחלל בו אנחנו נמצאים רוב שעות היום. 

חומרים מומלצים לעיצוב המזנון המושלם

מומלץ מאוד להשקיע במזנון העשוי מחומרים איכותיים, כדי שלא תצטרכו להחליף אותו בכל כמה שנים. ישנם מגוון רחב של מזנונים, בגוונים ובסגנונות שונים. אחד מהחומרים המומלצים הוא מזנון העשוי מעץ, כיוון שהוא גם עמיד וגם מוסיף לחלל מראה כפרי וחמים. 

חשוב: אם בחרתם למקם את הטלוויזיה על המזנון חשוב לבחור מזנון בגובה המתאים. אם הטלוויזיה תמוקם גבוה מידי, צווארכם עלול להיתפס.

קאזה מחזיקה במגוון רב של מזנונים בשלל גוונים וסגנונות. אתם תמיד יכולים להתייעץ עם המומחים של קאזה בכל מה שקשור לריהוט בכלל, ולמזנונים בפרט- תהיו בטוחים שעל איכות אנחנו אף פעם לא מתפשרים. 

דילוג לתוכן