cart
סל שלי

כל האתר עד 50% הנחה לחברי מועדון בלבד

אין מוצרים בסל הקניות.

בחירת שולחן אוכל

איך לבחור שולחן אוכל? 5 טיפים לבחירת שולחן האוכל המושלם

חיפוש שולחן אוכל זו משימה לא פשוטה ואף מבלבלת. איך תדעו מה לבחור? שולחן מלבני, עגול, מודרני או כפרי? יש מגוון אינסופי של סגנונות וגוונים כך שבקלות אפשר ללכת לאיבוד. אז לפני שאתם מתחילים בחיפושים, ריכזנו עבורכם חמישה טיפים מועילים שיעזרו לכם לבחור את שולחן האוכל המושלם.

קחו בחשבון את גודל המרחב – נתחיל עם טיפ בסיסי ואולי החשוב מכולם, החליטו מראש על החלל בו אתם רוצים למקם את שולחן האוכל. אחרי שבחרתם את החלל המתאים תוכלו לעבור לשלב המדידות. חשוב: לפני שאתם מודדים יש שני פרמטרים שאתם צריכים לקחת בחשבון:
השארת מקום לכיסאות, והשארת מקום למרחב תזוזה של יושבי השולחן.
אחרי שמצאתם ומדדתם את החלל המבוקש אתם מוכנים לרכישה מושכלת של שולחן האוכל.

הגדרת תפקידי שולחן האוכל בביתכם – האם אתם מכוונים לשולחן אוכל שישמש אתכם בארוחות משפחתיות יומיומיות? או שאתם מכוונים לשולחן אוכל חגיגי שישמש אתכם למועדים מיוחדים? אולי אתם בכלל צריכים פינת עבודה נוספת? אם אתם מייעדים את השולחן לארוחות יומיומיות עם בני המשפחה חשוב שתתאימו את הגודל שלו ואת מספר מקומות הישיבה למספר הנפשות שחיות בבית. לעומת זאת, אם אתם מייעדים את שולחן האוכל לסעודות חגיגיות ואירוח כדאי שתרכשו שולחן גדול ומרשים כדי שיהיה בו מקום לכולם. והכי חשוב, כדאי שתרכשו את השולחן מחברה אמינה שאפשר לפנות אליה לייעוץ לפני ואחרי הרכישה.

שלבו תאורה נכונה – הוסיפו אור בגוון חם לשולחן האוכל. במיוחד אם אתם בוחרים בפינת אוכל קטנה שלא תופסת מקום רב בחלל, תאורה נכונה יכולה לשדרג אותה פלאים. הוסיפו נברשת מעניינת שתאיר את השולחן באור מיוחד. 

שולחן מלבני, או עגול – אם אתם זוג או משפחה קטנה, בחרו בשולחן אוכל עגול ומנימליסטי, הוא משרה אווירה אינטימית וחמימה. אין צורך לבחור שולחן גדול שלא תואם את מידות הבית, תוכלו לשלב שולחן עגול ומעוצב שיוסיף רבות לפן העיצובי בביתכם, ובעזרתו תוכלו לחסוך מקום בחלל. כמו כן, אם אתם משפחה גדולה יותר, מומלץ לשלב שולחן מלבני ארוך המותאם למספר סועדים גדול יותר- הוא כמובן צריך להתאים לגודל החלל. 

קשטו את שולחן האוכל – הוסיפו לשולחן האוכל פריטים שישדרגו אותו. למשל, מגש מסוגנן שעליו תוכלו להניח נרות, פרחים ואגרטלים קטנים. תמיד תוכלו לשנות או להוסיף פריטים למגש וכך להוסיף עניין לעיצוב של שולחן האוכל. רעיון נוסף הוא ללכת על אגרטל גדול ומרשים שיוסיף לשולחן האוכל תחושה יוקרתית.

כיסאותחשוב לבחור כסאות נוחים שמתאימים לקו העיצובי של השולחן. אם אתם אנשים נועזים יותר תוכלו לשלב כסאות בצבעים שונים, וליצור פינת אוכל עם מראה מעניין וייחודי. בקאזה יש מגוון רחב של כסאות מרופדים בעיצובים יפהפיים- שווה להציץ.

לסיכום, שולחן האוכל הוא רהיט מרכזי בבית, בין אם אתם מייעדים אותו לארוחות יומיומיות או לסעודות חגיגיות עם המון אורחים. חשוב לבחור שולחן אוכל פונקציונלי ונוח שמתאים מבחינה עיצובית לשאר הרהיטים בבית. והכי חשוב: לבחור שולחן העשוי מחומרים איכותיים, כדי שיישאר איתכם לזמן רב. בקאזה יש מגוון רחב של שולחנות אוכל פרקטיים ומרשימים. נשמח להתאים לכם את פינת האוכל המושלמת, שתוכל להתמזג עם ביתכם באופן המדויק ביותר. צרו איתנו קשר, אנחנו מבטיחים לסייע בכל שאלה.

דילוג לתוכן