cart
סל שלי

כל האתר עד 50% הנחה לחברי מועדון בלבד

אין מוצרים בסל הקניות.

עיצוב חדר שינה

עשו זאת בעצמכם| טיפים לעיצוב חדר השינה בקלות

חדר השינה זה החדר בו אנו פותחים ומסיימים את היום. כאשר אנו פוקדים אותו אחרי יום עמוס בעבודה או עם הילדים, כל מה שאנו רוצים זה לחזור לחדר שיאפשר לנו לנוח ולהירגע מלחצי השגרה, לכן חשוב שבחדר השינה שלנו תהיה אווירה שקטה ורגועה. אז אם מתחשק לכם לרענן את חדר השינה מבחינה ויזואלית ופונקציונאלית הגעתם למקום הנכון, הכנו לכם טיפים לעיצוב חדר השינה לגמרי בעצמכם- כל הפרטים בכתבה!

שלבו צבעים המשרים רוגע

אנו מאמינים ששילוב של צבעים בהירים ורכים עשוים להפוך את חדר השינה למקום שלו יותר. כמו כן, כאשר בחדר השינה שלכם תשרור אווירה רגועה, אתם עשוים להפוך רגועים יותר. כדי להשרות בחדר אווירה רגועה ונעימה מומלץ לבחור בצבעים בהירים כמו לבן, שמנת, וורוד בייבי. אם אתם מחפשים עיצוב נועז יותר, תוכלו לשלב קיר בצבע סגול לילך או מנטה שיכניס עניין לחדר. 

בחרו במיטה איכותית

בחרו מיטה איכותית ומרופדת המתכתבת עם העיצוב של החדר. ב"קאזה" יש מגוון רחב של מיטות איכותיות, בעיצוב משגע ובמחיר שפוי. הכירו את מיטת "קלי" בגוון בז' סהרה- המיטה שתכניס לכל חדר שינה עניין ויופי. המיטה מרשימה, מרופדת, ומעוצבת עד לפרטים הקטנים., אז אם אתם מחפשים מיטה נוחה עם מראה מרשים קחו בחשבון את מיטת "קלי". 

"מיטת קלי", ממש לישון בתוך ענן. מתוך אתר "קאזה". 

הוסיפו שידות לצידי המיטה

שידות לצד המיטה ישדרגו משמעותית את חדר השינה שלכם, וגם יוסיפו פן פרקטי שיסייע לכם באחסון חפצים קטנים. תוכלו לאחסן בשידות המיטה חפצים שחשוב לכם שיישארו נגישים. יש מגוון של צבעים וסגנונות של שידות מיטה, וחשוב שתבחרו בשידות שיתאימו לקו העיצובי של החדר. 

שידת "אלמונד" גם שיקית וגם יעילה, מתוך אתר "קאזה". 

שילוב תאורה נכונה

תאורה נכונה יכולה להוסיף רבות לאווירה הרגועה שאנו רוצים ליצור בחדר השינה. הוסיפו גוף תאורה עם אור לבן כיוון שהוא קרוב ביותר לאור הטבעי שהעין מורגלת אליו. שלבו תאורת לד- היא גם חסכונית וגם מחזיקה מעמד הרבה זמן. כמו כן, מומלץ להוסיף מנורות לילה לצידי המיטה שיוכלו לשמש בעת קריאה, או אם תרצו להשאיר אור קטן ורומנטי בחדר.

שלבו פינת ישיבה

פינת ישיבה בחדר השינה זה רעיון פרקטי שמוסיף המון מבחינה ויזואלית. שלבו כיסא נוח ואיכותי שתוכלו להתרווח עליו ולהירגע בסוף יום לחוץ או סתם כשמתחשק לכם לנוח. שילוב של פינת ישיבה הוא  טוויסט עיצובי מעניין, ולכן כדאי שתכירו את כורסת אמסטרדם של "קאזה". הכורסא שתכניס קסם לכל חלל, והיא אפילו כוללת הדום תואם- שווה בטירוף! 

הכורסא שתגרום לכם להרגיש באמסטרדם, מתוך אתר "קאזה"

שלבו אקססוריז- תוכלו להוסיף מנורה עומדת, שהיא גם פונקציונלית וגם מוסיפה רבות לפן העיצובי בחדר. בנוסף, תוכלו להוסיף אביזרי עיצוב משלימים כמו שטיחים עגולים ואופנתיים, מגש עם נרות וקטורת שישרו אווירה נעימה בחדר ועציצים שיוסיפו הרבה צבע לחדר. הוסיפו עציץ של ספטיפיליום, הוא סופח כימיקלים מזיקים ומשחרר חמצן ומטהר את האוויר בחלל. תוכלו גם להוסיף אגרטל עם יסמין ורוד- פרח היסמין קטן ורומנטי ועשוי להוסיף ערמות של שיק. כמו כן, תוכלו להוסיף מראה מעוצבת שיכולה להוסיף המון למראה של החדר, הכירו את מראת "אלמונד" היא עשויה לשדרג לכם את החדר משמעותית. 

מראת "אלמונד" היפיפייה. מתוך אתר "קאזה".

שינה טובה הכרחית מאוד לתפקוד שלנו, לכן חשוב שחדר השינה שלנו ישרה רוגע ונוחות. בקאזה יש מגוון רחב של רהיטים מהממים ואיכותיים עבור חדר השינה. "קאזה" מאפשרת לכם לרכוש מוצרי מעצבים במחירים שפויים! צרו איתנו קשר, אנו מבטיחים לסייע בכל שאלה.

דילוג לתוכן