cart
סל שלי

כל האתר עד 50% הנחה לחברי מועדון בלבד

אין מוצרים בסל הקניות.

עיצוב פינת אוכל

עיצוב פינת אוכל: 6 טיפים של מעצבי פנים

כשאתם מתכננים את עיצוב פינת האוכל, חשבו פרקטי, עוד לפני העיצוב.
קחו בחשבון את מספר הנפשות המתגוררות בביתכם, את כמות האנשים שאתם עתידים לארח (פחות או יותר) ורק אז חשבו על סגנון, צבעים וחומרים.
אז אם נמאס לכם מפינת האוכל שלכם ומתחשק לכם לרענן, או שאתם מתכננים מעבר דירה ואתם צריכים לעצב פינת אוכל חדשה, הכתבה הזו נועדה במיוחד עבורכם. אספנו שישה טיפים מנצחים לעיצוב של פינת האוכל המושלמת.

בחרו מיקום מדויק לפינת האוכל

השתדלו למקם את פינת האוכל במקום שמתאים לאופי החיים בביתכם. ניתן למקם את פינת האוכל במטבח, אבל אם הסלון שלכם גדול דיו תוכלו למקם אותה שם. הימנעו ממיקום של פינת האוכל ליד חלון המטבח, כדי שלא תסבלו מחרקים וממעופפים בשעת הארוחה שלכם. בנוסף, אנו ממליצים לעצב את פינת האוכל באופן גמיש המעניק את החופש להרחיב את פינת האוכל במידת הצורך.

בחרו פינת אוכל שתשדרג את החלל

שולחן האוכל הוא רהיט פונקציונלי, שנועד לשמש אותנו בשגרה, בעת הארוחות המשפחתיות או בסעודות חגיגיות כאשר אנו מארחים חברים או משפחה, אך חשוב להסתכל עליו גם כרהיט שיכול לשדרג את העיצוב בחלל. פינת אוכל מעוצבת ושיקית גם תכניס עניין לחלל, וגם תשמש אתכם עבור ארוחות משפחתיות מאחדות. פינת אוכל מעוצבת תגרום לכך שתתפסו שתי ציפורים במכה אחת, אין יותר שווה מזה! 

שלבו תאורה שתוסיף את אפקט הוואו

חלק חשוב בעיצוב של פינת האוכל הוא שילוב תאורה נכונה. גם אם אתם בוחרים בעיצוב של פינת אוכל קטנה שלא תופסת מקום רב בחלל, תוכלו לשדרג אותה עם תאורה שתהפוך אותה ללא פחות ממדהימה. התאורה בסופו של דבר תציג את עיצוב פינת האוכל באופן המחמיא והיפה ביותר. יש המון גופי תאורה ייחודיים המוסיפים צבע רב לחלל. ניתן לשלב לדים, נברשות ועוד גופי תאורה שיתמזגו עם החלל באופן מושלם. השתדלו לבחור בגוף תאורה שעונה על הצרכים שלכם, ושלא יסנוור אתכם.

שלבו בין סגנונות!

פינת האוכל והכיסאות לא חייבים להגיע כסט אחד. אתם יכולים לשלב בין שולחן אוכל, וכסאות מסטים שונים. שילוב בין סגנונות נחשב לטרנדי, ולא נראה שזה הולך להשתנות בקרוב. אם אתם בוחרים ללכת על העיצוב המודרני תוכלו לשלב מנורה עומדת, או כורסא כחלק מפינת האוכל. ערבוב של סגנונות הופך את פינת האוכל למעניינת ומעוררת השראה, אל תתפלאו אם יבקשו מכם טיפים בעיצוב לאחר שתבחרו בסגנון האקלקטי.

עיצוב מודרני הוא עיצוב מנצח

עיצוב פינת אוכל מודרנית הוא בחירה פרקטית. פינות אוכל בעיצוב מודרני לא נועדו רק ליופי- הן שימושיות ופרקטיות כמו כל פינת אוכל אחרת. העיצוב שלהן הופך אותן לנוחות יותר לישיבה ולאכילה. פינות אוכל מודרניות מאופיינות בעיצוב המבוסס על קווים נקיים ופשוטים. בבחירה של פינת האוכל התייעצו עם מעצב פנים, או עם יועץ בחנות רהיטים גדולה. לכו על קו נקי או אקלקטי שתואם את עיצוב הבית, אם בחרתם ללכת על סגנון אקלקטי השתדלו לא לשלב סגנונות רבים מידי, ותמיד שמרו על היגיון בעיצוב. 

קשטו את פינת האוכל

הניחו את הסטייל שלכם על השולחן, תרתי משמע. אתם יכולים להוסיף מגש מסוגנן שעליו יונחו אגרטל או נרות. תוכלו גם לשנות את הפריטים שיש על המגש מפעם לפעם. יש המון פריטים עיצוביים שניתן להוסיף, כמו: פרחים, סוגים שונים של אגרטלים וקערות דקורטיביות. תוכלו להחליף או להוסיף פריטים נוספים ומרעננים מתי שתרצו, זה יכול לסייע לכם לשדרג את פינת האוכל, ובנוסף זו הדרך המושלמת בה תוכלו להוסיף טאצ' של הסטייל האישי שלכם.  

בקאזה יש מגוון רחב של פינות אוכל מודרניות, פרקטיות ומרשימות ביופיין, נשמח להתאים לכם את פינת האוכל המושלמת, שתוכל להתמזג עם הבית שלכם באופן המדויק ביותר.  צרו איתנו קשר, אנחנו מבטיחים לסייע בכל שאלה.

דילוג לתוכן