cart
סל שלי

כל האתר עד 50% הנחה לחברי מועדון בלבד

אין מוצרים בסל הקניות.

קונסולה לכניסה לבית

איך תשדרגו את כניסת הבית שלכם בעזרת קונסולה?

כניסת הבית היא החלק הראשון שרואים כאשר פותחים את דלת הבית. לפעמים זה יהיה חלל פתוח המזמין אתכם להיכנס לחדר האורחים ולעיתים יהיה מדובר במבואה שדרכה ניתן להגיע לחדר האורחים או לחדרי הבית. כניסת בית שיש בה אווירה נעימה ומאורגנת משדרת שלווה ורוגע והיא מייצרת עבורכם ועבור האורחים שלכם הזמנה להיכנס ולשהות בתוך הבית.

מעבר לעיצוב הנעים והמאורגן של כניסת הבית, יש לה גם תפקיד, בהרבה בתים כניסת הבית היא מקום מצוין לתליית מעילים, מטריות, תיקים ונעליים שאנו משתמשים בהם ביום יום. אצלנו ב"קאזה" תוכלו למצוא קונסולות מעוצבות ופרקטיות במחירים שפויים.

מהי קונסולה ולמה היא משמשת?

הקונסולה היא מעין מדף או שולחן צר עם רגליים. הקונסולה נצמדת לקיר, היא אינה תופסת מקום רב, ניתן להניח עליה דברים ובמידה ויש לה מגירות, ניתן לשים בה חפצים. את הקונסולה נהוג להציב באזור של כניסת הבית, כך היא מכניסה לאזור זה טאצ' עיצובי, אך מכיוון שהיא מינימליסטית, היא אינה חוסמת את החלל. היום ניתן למצוא מגוון רחב של קונסולות מעוצבות בצורה ייחודית, כך שלכל כניסת בית ניתן להתאים את הקונסולה המתאימה לו. בחרו קונסולה ייחודית ממגוון הקונסולות באתר "קאזה" והכניסו שיק וסטייל לכניסת הבית.

בחירה של גודל הקונסולה

כיום ניתן למצוא באתר "קאזה" מגוון קונסולות בגדלים שונים. תוכלו למצוא קונסולות צרות ועם עיצוב ייחודי של רגליים מברזל צבוע שחור, קונסולות רחבות וצרות העשויות עץ מלא, קונסולות עם מגירה אחת וכאלו שבהם יש שתי מגירות ולפעמים אף יותר. ההמלצה שלנו היא תחילה למדוד את חלל הכניסה לאורכו ורוחבו ובהתאם לכך לרכוש קונסולה שתוסיף לחלל ולא תכביד עליו.

אילו פריטים כדאי לשים על הקונסולה או להוסיף לחלל?

החלק העליון של הקונסולה הוא משטח ישר שעליו ניתן לשים אגרטל עם פרחים, תמונות של המשפחה, שעון שולחני מעוצב, כוס עם שניים שלוש עטים וכדומה. כמו כן, מעליה ניתן לתלות מראה, תמונות של המשפחה, שעון קיר מעוצב וכדומה. המטרה לייצר חלל מינימליסטי ועם זאת מעוצב בעזרת פריטים בודדים שנועדו להפוך את החלל לנעים ופחות ריק. כמו כן, ליד הקונסולה ניתן לתלות קולב לתליה עבור מעילים שבהחלט יוסיף לחלל זה.

באתר קאזה מחכות לכם קונסולות מגוונות שיהפכו את כניסת הבית למזמינה, נעימה ומלאה בסטייל ושיק. מדדו את החלל שלכם והתחילו בבחירת הקונסולה החדשה במחירים סופר משתלמים.

בחירת קונסולה עבור בית במראה מודרני

עיצוב הבית שלכם הוא מודרני ואתם מעוניינים לבחור קונסולה במראה זה שגם תתאים לחלל וגם תכניס מעט חמימות? אתם חייבים להכיר את "קונסולה בוסטון" שנמצאת באתר "קאזה". זוהי קונסולה 120 ס"מ עם שתי מגירות ורגלי מתכת שחורות בקווים ישרים. מגירות הקונסולה הן בצבע עץ אלון בהיר, עליהם מעטפת שחורה המותאמת לסגנון המודרני. קונסולה יפייפיה לכניסת הבית.

בחירת קונסולה עבור בית במראה כפרי

הבית שלכם במראה כפרי ואתם מעוניינים למצוא קונסולה שתשלים את המראה העיצובי הזה? אתם חייבים לראות את "קונסולה אלמונד" באתר שלנו. 120 ס"מ בגוון אלון טבעי גם באזור המגירות וגם ברגלי הקונסולה. ללא ספק קונסולה עם שיק עיצובי כפרי מהפנט.

לסיכום, אם אתם רוצים להכניס לכניסת הבית סטייל ויופי בצורה מינימליסטית, בעזרת קונסולה תוכלו לעשות זאת. כנסו לאתר "קאזה" ובחרו ממגוון הקונסולות את האחת שתייצר עבורכם את הסטייל המיוחד.

דילוג לתוכן