אין מוצרים בסל הקניות.
FAQ
לפניכם רשימת השאלות הנפוצות ביותר שאספנו ובמידה ולא תמצאו מענה נשמח שתפנו אלינו
-
האם המוצרים מיוצרים בארץ?
מרבית המוצרים מיובאים, בעיקר ממדינות אירופה.
-
האם קיימת אחריות למוצרים?
כן, 12 חודשים ממועד האספקה לבית הלקוח ובתנאי שנמצאים באתר בו התקבלו
-
מה האחריות כוללת?
אחריות לתקינות המוצר הנובעת מהליך הייצור ישירות ולא תחול על שימוש שאינו סביר / מקובל.
-
כיצד מבצעים הזמנה באתר?
מצאתם את הפריט שאתם מעוניינים לקנות? בחרו את הצבע והמידה המתאימה לכם - במידה וקיימת אופציה כזו, הוסיפו את הפריט לסל הקניות בלחיצה על כפתור "רוצה את זה", כדי להמשיך אל עבר הקופה עברו לסל הקניות שלכם בלחיצה על העגלה בקצה העליון הימני של המסך, שם תוכלו לראות את כל הפריטים שהוספתם. לתשלום, לחצו על הכפתור "מעבר לקופה". במסך התשלום, עליכם למלא את פרטיכם המלאים כולל כתובת למשלוח ולבחור את אמצעי התשלום. בלחיצה על כפתור "המשך לתשלום" תועברו למסך בו תמלאו את פרטי כרטיס האשראי שלכם.
-
האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?
בוודאי, אנא צרו עמנו קשר בטלפון 1-700-50-80-90
-
מה חשוב להכין לפני ביצוע ההזמנה?
לפני ביצוע הזמנה חשוב וכדאי להכין: פרטי כרטיס אשראי, כתובת מייל לאישור הזמנה ואת פרטי כתובת המגורים או המשרדים להובלת המוצרים.
-
האם יש צורך בהרשמה מוקדמת לאתר?
לביצוע רכישה באתר אין צורך בהרשמה מוקדמת אבל מומלץ להירשם לאתר על מנת לשמור את היסטוריית ההזמנות ושאר הפרטים שלכם.
-
איך מקבלים אישור הזמנה?
בסיום תהליך הרכישה ובלחיצה על אישור ההזמנה יישלח אישור הזמנה לתיבת הדואר האלקטרוני שמסרתם בתהליך ההזמנה.
-
האם יש הובלות עד הבית?
כן , קאזה מבצעת משלוחים בפריסה ארצית בעזרת מובילים חיצוניים אשר מתמחים בהובלת ריהוט.
-
מה זמן האספקה?
בהתאם לתנאי המשלוח המצוינים בעמוד המוצר ובהתאם לזמינות המלאי.
-
כיצד מתואם מועד ושעת האספקה שלי?
נציגנו ייצרו עמכם קשר לתיאום מועד המשלוח עד 2 ימי עסקים לפני מועד האספקה המצוין בהזמנה.
-
כיצד אדע מתי לאסוף את המוצרים שרכשתי?
בהזמנות בהן מתבצע איסוף עצמי תשלח הודעת סמס לגבי מועדי ופרטי האיסוף כ-2 ימי עסקים לפני מועד האספקה המצוין בהזמנה.
-
מה לעשות אם לא יצרו עמי קשר לאחר 2 ימי עסקים?
ניתן לפנות אלינו טלפונית למספר 1-700-50-80-90.
-
האם עלות ההובלה כלולה במחיר המוצר?
לא, עלות ההובלה אינה כלולה במחיר המוצר באתר והינה משולמת לספק ההובלה ישירות במועד האספקה באמצעות מזומן בלבד.
-
האם דמי ההובלה משולמים ישירות למוביל?
כן, במזומן בלבד.
-
כיצד אוכל לחשב את עלות ההובלה מראש?
עלויות ההובלה מפורטות במלואם בעמוד "מדיניות הובלת מוצרים" באתר.
-
האם דמי הובלה כוללים הרכבה?
כן, דמי ההובלה כוללים הרכבה מלאה.
-
מתי נדרש מנוף?
כאשר אין אפשרות להכניס את המוצר לבית הלקוח באמצעות מעלית ו/או חדר מדרגות עקב גודל המוצר ומידותיו, גודל המעלית, מבנה חדר המדרגות וכו'.
-
איך אוכל לבדוק אם המוצרים יצליחו להכנס אלי הבית?
יש לתכנן מראש את אפשרויות הכנסת המוצר לבית בהתאם למגבלות הקיימות (סורגים, עמודי חשמל, עצים, גודל מעלית וכו').
-
האם ניתן לאסוף עצמאית את המוצרים?
כן, ניתן לבצע איסוף עצמי במרכז הלוגיסטי של חברת קאזה בא.ת נוף הארץ מחלף קאסם וזאת אך ורק לאחר קבלת הודעת סמס המאשרת שההזמנה מוכנה ומפרטת את מועדי האיסוף האפשריים.
-
ביצעתי הזמנה וברצוני לשנות את סוג האספקה (הובלה או איסוף עצמי)
לשינוי סוג ההובלה עליך לפנות אלינו בדוא"ל ולקבל אישור בדוא"ל חוזר. במידה ולא התקבל אישור יש להתקשר טלפונית למספר: 1-700-50-80-90
-
ברצוני לשנות כתובת בהזמנה שביצעתי
לשינוי כתובת המשלוח עליכם לפנות אלינו בדוא"ל ואו באמצעות פקס ולוודא קבלת אישור בדוא"ל חוזר. במידה ולא התקבל ניתן להתקשר טלפונית 1-700-50-80-90.
-
ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי
לביטול ההזמנה עליכם לפנות אלינו טלפונית למספר 1700-50-80-90.
-
האם יש דמי ביטול בהחזרת מוצר?
קיימים דמי ביטול בהתאם לחוק הצרכן.
-
איך אוכל לברר לגבי סטטוס ההזמנה שלי?
באמצעות פנייה בעמוד צור קשר באתר או באמצעות טלפון למספר 1-700-50-80-90.
-
מה עליי לעשות במידה והמוצר פגום?
פנייה בעמוד צור קשר באתר או באמצעות טלפון למספר 1-700-50-80-90.
-
האם ניתן להחזיר את המוצרים לאחר קבלתם?
כן, בהתאם לחוק, בתנאי שלא הורכבו בבית הלקוח ושמצויים באריזתם המקורית ובהובלה עצמאית למחסני החברה. http://www.consumers.org.il/category/group-1
-
האם ניתן להחליף מוצרים?
כן, בהתאם לחוק, בתנאי שלא הורכבו בבית הלקוח ושמצויים באריזתם המקורית ובהובלה עצמאית למחסני החברה. http://www.consumers.org.il/category/group-1
-
האם יש דמי ביטול להזמנה?
כן, 5% מערך המוצר או 100 ₪, הנמוך מבניהם ותשלום נוסף בגין דמי סליקה.
-
האם האתר מאובטח?
כן, האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת - כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.
-
האם פרטי האשראי שלי נשמרים בקאזה?
לא, הפרטים אינם נשמרים בקאזה.
-
האם ניתן לבצע תשלומים באתר?
כן , ניתן לבצע תשלומים באתר.
-
עד כמה תשלומים ניתן בכל סכום?
עד 12 תשלומים ללא ריבית ובתנאי שכל תשלום יעלה על 1000 ₪ או לחילופין באמצעות "אשראי קרדיט" ע"פ מדיניות חב' האשראי של הלקוח.
-
האם ניתן לשלם באמצעות פייפאל?
לא.