cart
סל שלי

כל האתר עד 50% הנחה לחברי מועדון בלבד

אין מוצרים בסל הקניות.

איך לבחור כורסא?

פריט קטן הבדל גדול

רכשתם את הסלון שחלמתם עליו, הוספתם לו שולחן קפה מעוצב, מזנון בקווים נקיים והתאמתם שטיח המשלים את ההרמוניה העיצובית אך עדיין, משהו מרגיש לכם חסר. משהו, שיעניק את הנגיעה הסופית ויהפוך את הסלון שלכם למושלם באמת. זה הזמן לבחור מבין מגוון כורסאות מעוצבות וטרנדיות מבית קאזה שימשכו הרבה תשומת לב ואולי אפילו, יגנבו את ההצגה.

הזמנה לישיבה

בין אם מדובר על פינת ישיבה, סלון או פינה מעוצבת בחדר השינה, כורסא במראה ייחודי, יכולה לשנות את החלל העיצובי, לזרום אתו בהרמוניה או לשבור את הקו השולט בסגנון וצבע נועזים במיוחד. כורסא בעלת צבע דומיננטי תיצור את אפקט ה"וואו". בקטגורית הכורסאות של קאזה, תוכלו למצוא מבחר ענק של כורסאות בעיצובים, בדים, צבעים וטקסטורות עצרי נשימה ובמחירים משתלמים במיוחד.

יופי של נוחות

חשוב לכם לבחור בכורסא מעוצבת שתכניס הביתה יופי ייחודי, תשתלב בקו העיצובי שבחרתם או שתהווה אלמנט השובר את הקו ותביא עמה טאצ' שונה וייחודי, אבל מעל לכל זה, חשוב לכם שהכורסא שבחרתם תהיה מזמינה ונוחה. שתחכה לכם בסוף כל יום. כזו היא כורסת איזבלה המעוצבת בקווים נקיים וקלאסיים ומגיעה עם הדום תואם למקסימום נוחות מפנקת בצבעי ירוק קנקון, אפור וולקנו, כחול מעושן או חרדל סנסט.

גונבת את ההצגה

כורסא יכולה להיות חלק מהסגנון העיצובי שבחרתם או לבלוט על רקע העיצוב השולט מבחינת הצבע, העיצוב, הסגנון, הגודל או טקסטורת הריפוד. הכורסאות של קאזה מגיעות במגוון עיצובים, טקסטורות, בדים וצבעים עצרי נשימה. כזו היא כורסת סנטר המתאפיינת בעיצוב רטרו בקווים עגולים , מרופדת קטיפה במבחר צבעים טרנדיים לבחירה: וורוד מעושן, תכלת אקווה או ירוק יער. ללא ספק, כורסא שלא ניתן להתעלם ממנה.

טאצ' של שינוי

הטרנד האקלקטי שולט בסלונים בבתים היפים בעולם, במקום מראה הומוגני, קבלו את הפרי סטייל. גם הכורסאות, אינן חייבות לדבר בשפת הריהוט השלטת בסלון והן יכולות לעמוד בפני עצמן ולהיות שונות לחלוטין מבחינת העיצוב, הצבע והריפוד ולהביא אמירה אחרת לחלל. אל מול ספה בת שלושה מושבים, אפשר להציב שתי כורסאות תואמות בצבען אך שונות בעיצובן, או כורסא גדולה ולידה כורסא קטנה יותר. הכל מותר, הכל אפשרי. נותר לכם רק לבחור מבין מגוון הכורסאות הענק של קאזה.

אחת ויחידה

כורסאות, יכולות לככב בכל פינה בבית ולא דווקא בסלון. הן יכולות להוסיף נוכחות בחדר שינה מעוצב ולהפוך פינה לא מנוצלת לפינת ישיבה עם נגיעות של צבע או עיצוב שונות מהעיצוב השולט או להתכתב אתו. ניתן לשלב בחדר השינה כורסא עם הדום ההופכת לפינת קריאה והתרגעות. כזו היא כורסא לוסי של קאזה: מעוצבת, מזמינה ומפנקת בכל צבע שתבחרו: חרדל סנסט שובב , בז' טופי יוקרתי או ורוד אפרסק מרגיע.

דילוג לתוכן