cart
סל שלי

כל האתר עד 50% הנחה לחברי מועדון בלבד

אין מוצרים בסל הקניות.

שולחן אוכל בחלל

איך להתאים את שולחן האוכל לחלל הבית שלכם?

מחפשים שולחן אוכל חדש עבור הבית? מתלבטים איזה גודל שולחן יתאים לחלל והאם לרכוש שולחן נפתח או לא? חושבים האם יש לכם תקציב עבור פריט ריהוט גדול כזה? הכתבה הזו היא עבורכם! אצלנו ב"קאזה" מחכה לכם קטגוריה שלמה של שולחנות אוכל מעוצבים, מודרניים המותאמים לחללים גדולים, קטנים ופינתיים ובמחירים שפויים.

איך לבחור גודל עבור שולחן האוכל?

כאשר בוחרים גודל שולחן יש להתחשב בכמה פרמטרים. תחילה בדקו מהו גודל החלל בו תציבו את השולחן. בחללים גדולים, ניתן להציב שולחנות ארוכים יותר. ההמלצה של מעצבי פנים היא להכניס שולחן אוכל גדול ויפה בחללים גדולים וכך לנצל בצורה יותר טובה את גודל המקום ולמנוע ממנו להיראות ריק.

קחו לדוגמא את שולחן האוכל פולו בגוון אלון טבעי המוצג אצלנו באתר "קאזה". זהו שולחן מלבני, 160 ס"מ המתאים לשישה מקומות ישיבה. זהו שולחן שנחשב באורך סטנדרטי. הוא אינו גדול מידי וגם אינו קטן מידי ומתאים מאוד לחללים סטנדרטיים.

אם אתם אוהבים לארח וצפויים לשבת בשולחן האוכל שלכם יותר משישה אנשים, תוכלו למצוא באתר שלנו שולחנות אוכל נפתחים. היתרון של שולחן זה שהוא יכול להיות באורך סטנדרטי ביום יום ולהיפתח בקלות כאשר רוצים לארח.

הצבת שולחן בחלל קטן או פינה בבית הקרובה למטבח

כיום ניתן לראות בתים שבהם פינת האוכל היא פינתית, קטנה יותר או קרובה לאזור המטבח. בחללים מסוג זה מומלץ להציב שולחנות אוכל עגולים או מרובעים שתואמים את גודל החלל.

באתר "קאזה" תוכלו למצוא מגוון רחב של שולחנות עגולים בגווני אלון טבעי, קליי סטון ואפור צפחה. כמו כן, את שולחן האוכל ספיידר שמוצג באתר, ניתן לרכוש גם בצורתו המרובעת בגודל של 120 ס"מ.

איך לבחור את צבע השולחן?

בחירת צבע זה החלק שהכי הרבה מתלבטים בו כאשר רוכשים שולחן אוכל. העיצוב של רהיטי המעצבים ב"קאזה" הוא עיצוב מודרני, מרשים ופרקטי. אם פינת האוכל שלכם קרובה לאזור המטבח, כדאי שתבחרו את צבע השולחן בהתאם לצבע המטבח. מטבחים בגווני לבן ושמנת, יתאימו מאוד עם שולחנות האוכל בגווני אלון טבעי המוצעים באתר.

אם המטבח שלכם מעץ, תוכלו להתאים שולחנות אוכל בגוון אפור צפחה או קליי סטון שיוצרים קונטרסט יפה עם צבעי עץ.

מחיר שפוי לשולחנות אוכל מעוצבים

שולחן אוכל הוא פריט עיצובי שלרוב עולה מאוד יקר ובמיוחד אם הוא מעוצב. אצלנו ב"קאזה" תוכלו למצוא שולחנות אוכל מעוצבים, מודרניים, יפים ופרקטיים מבלי לשבור חסכונות. אם פינת אוכל מעוצבת זה החלום שלכם ואתם אוהבים לארח, כנסו אלינו לאתר והגשימו את החלום ובמחיר שפוי.

כיסאות בעיצוב ייחודי עבור שולחן האוכל

חלק בלתי נפרד מעיצוב שולחן האוכל הוא בחירת הכיסאות. הטרנד העיצובי החדש הוא שילוב סגנונות. תוכלו לרכוש שולחן וכיסאות שהם אינם סט. דבר זה מאפשר לכם ליצור מראה מעוצב וייחודי עבור פינת האוכל שלכם.

באתר "קאזה" יש מגוון כיסאות מעוצבים ומרופדים בגווני אפור, שחור ופקאן. אלו צבעים אלגנטיים ומודרניים שמייצרים עיצוב יוקרתי ומוקפד.

דילוג לתוכן