cart
סל שלי

כל האתר עד 50% הנחה לחברי מועדון בלבד

אין מוצרים בסל הקניות.

ספות פינתיות לסלון

הן יפות ופופולריות, מודולריות, ומאפשרות לנו לנצל את החלל בצורה חכמה ומדויקת. כל היתרונות הללו הפכו את הספה הפינתית לרהיט חובה בכל בית. אז איך תדעו אם הספה מתאימה לככב גם בסלון שלכם? התשובות בשורות הבאות!

בחרתם ספה פינתית? קיבלתם שילוב מדויק של פרקטיקה ואסתטיקה

ספות פינתיות כבשו את עולם הריהוט בסערה, והן חלק בלתי נפרד מבתים רבים בישראל ובעולם. ולא בכדי, יש להן מספר יתרונות מובהקים שהופכות אותן לעדיפות על סוגים אחרים של ספות – מנינו את מרבית היתרונות שלהן, במטרה להקל עליכם בבחירת הספה המדויקת עבורכם.

ספה פינתית – כל היתרונות במקום אחד

הספה המושלמת לאירוח –  אם אתם אוהבים לארח, ספה פינתית היא הבחירה הנכונה עבורכם. ספה פינתית כוללת שזלונג, או במילים אחרות ספה מאורכת המאפשרת החזקה של רגלי האדם – כלומר, ספה פינתית מכילה מיני מיטה. כך שהאורחים שלכם ייהנו מאוד לישון עליה, וגם אתם תוכלו לרבוץ עליה בנוחות המרבית, ואפילו לנצלה לשנצים ארוכים וכייפים.

הבחירה הנכונה ביותר עבור חלל סלון קטן – ספה פינתית מורכבת משני חלקים, והפינתיות שבה חוסכת מקום – לכן היא מאוד מתאימה לחלל סלון קטן,ואף מייצרת אשליה של חלל גדול יותר.

מודולריות זה שם המשחק  – רוב ספות הפינתיות הן מודולריות,כלומר מתחלקות לשניים ואף שלושה חלקים. את יחידות הספה תוכלו לפרק ולהרכיב בקלות במידת הצורך- למשל כשתרצו לנקות את הבית, או כאשר תרצו להוביל את הספה בעת מעבר דירה.

עיצובים מגוונים – בגלל שהספות הפינתיות הן כל-כך פופולריות, שוק הרהיטים מציע עיצובים רבים ומגוונים של אותן ספות, באינספור גוונים ותתי גוונים – כך שאם אתם מחשבים את עצמכם כ"בררנים" בבחירה של רהיטים, דעו שיש לכם מגוון עצום של ספות פינתיות לבחור מתוכן.

ספה פינתית היא ספה משפחתית – לעומת מערכות ישיבה אחרות, שמורכבות ממספר חלקים נפרדים, הספה הפינתית היא מקשה אחת גדולה ומרווחת. כל בני הבית יכולים לשבת עליה יחד, ויש עליה מקום לכל בני הבית. הספה מייצרת קרבה, ומסייעת להעמיק את הקשר המשפחתי.

חסכון בחלל – הספות הפינתיות מרווחות מאוד, ויכולות להכיל מספר די גבוה של אנשים. מה שהופך אותן למאוד חסכונית בחלל. חשבו על זה כך, מערכת סלון מסורתית מכילה שניים או שלושה חלקים, ותופסת מקום רב. בעוד ספה פינתית משתרעת על שטח קטן משמעותית ביחס למערכת הסלון המסורתית.

הצהרה אופנתית – מעצם צורתן האסתטית והיפה, הספות הפינתיות הופכות למוקד מרכזי כמעט בכל חדר בו הן מככבות. ובגלל שהן קיימות במגוון גדלים, צורות, בגדים וצבעים תוכלו לבחור בקלות סגנון המתאים לעיצוב הסלון שלכם. ובניגוד לספות מסורתיות רבות, לא תצטרכו להתפשר על נוחות: ספות פינתיות נוטות להיות נוחות ומסוגננות כאחד.

ספה פינתית לא חייבת להיות ממוקמת בפינה –

חוששים שספה פינתית תגביל את החופש העיצובי שלכם ותיתקע לנצח בפינה? אין סיבה לדאגה. ספה פינתית לא חייבת להיות ממוקמת בפינה – בחלל מרווח תוכלו לשחק עם המיקום שלה, ולמקם אותה במקום המדויק לצרכים שלכם –  צפייה בטלוויזיה, מפגשים חברתיים ועוד. עצם המיקום המדויק של הספה יסייע לכם לחלק בצורה חכמה את החלל לאזורים פונקציונליים – ספה פינתית מושלמת בחסכון של מקום בחלל, ויוצרת מרחב מחיה פתוח וחכם.

איך תדעו אם ספה פינתית מתאימה לכם?

לפני שאתם יוצאים למסע לבחירת הספה המושלמת עבורכם, כדי שתגדירו איזה סוג של ספה אתם מחפשים, שתתאים המדויקים שלכם. למשל, אם אתם אנשי אירוח, וזה לא נדיר שחברים או בני משפחה נשארים לישון אצלכם, הספה הפינתית יכולה להתאים לכם מאוד – היא מתאימה לשינה, בגלל השזלונג שמחובר אליה, שהופך את השינה עליה לכיפית ואיכותית.

בשורה התחתונה, בחירה של ספה היא בחירה לא פשוטה – כיוון שיש המון סוגים וסגנונות של ספות. יחד עם זאת, ספה פינתית יכולה להתאים לכל חלל והכי כיף לרבוץ עליה שעות ארוכות! היתרונות של הספה הפינתית הן אינסופיות, לכן הן כל-כך פופולריות בעולם הריהוט.

בקאזה יש מגוון רחב של רהיטים מהממים ואיכותיים עבור הסלון. "קאזה" מאפשרת לכם לרכוש מוצרי מעצבים במחירים שפויים! צרו איתנו קשר, אנו מבטיחים לסייע בכל שאלה.

דילוג לתוכן