cart
סל שלי

כל האתר עד 50% הנחה לחברי מועדון בלבד

אין מוצרים בסל הקניות.

שדרוג חדר השינה

שדרוג חדר השינה: 5 טיפים שיעזרו לכם להפוך את חדר השינה לחלומי

חדר השינה הוא אחד החדרים החשובים בבית, הוא הפינה האינטימית שלנו- ולרוב רק אנחנו או בן/בת זוגנו מבקרים בו. חדר השינה כבר מזמן לא המקום שאנו רק ישנים בו, הוא המקום הקסום אליו אנו בורחים כדי לנוח, לקרוא או סתם להירגע ולכן חשוב שבחדר תשרור אווירה נעימה ורגועה. אז אם אתם רוצים להוסיף אלמנטים שישדרגו את חדר השינה, הכתבה הזו בשבילכם- ריכזנו לכם חמישה טיפים שיסייעו לכם להפוך את חדר השינה ללא פחות מחלומי!

החלפת המיטה

המיטה היא חלק אינטגרלי בחדר השינה, מיטה ישנה וחורקת עשויה לפגום באיכות השינה. החלפת המיטה יכולה לשדרג את חווית השינה שלכם, ולשפר את איכות חייכם משמעותית. מיטה מרופדת, איכותית ומעוצבת תאפשר לכם לישון בנוחות המרבית, והיא גם תוסיף שיק מעניין לחלל החדר. בקאזה יש מגוון ורסטילי של מיטות נוחות ומעוצבות, במחירים שווים לכל כיס- שווה להציץ באתר.

מיטה "פאלימה" בגוון אפור אנטארטיקה, יפיפייה אמיתית ונוחה בטירוף.

הוסיפו כורסא 

אם אתם מחפשים להכניס לחדר השינה שלכם טוויסט ייחודי, כורסא מעוצבת זה רעיון נפלא. הכורסא המעוצבת תכניס לחדר אווירה יוקרתית וייחודית, ובנוסף תוכלו לנוח עליה כמה שתרצו- כך שזה לא כמו עוד רהיט נוי שאתם מוסיפים בשביל לשדרג את המראה של החדר, הוספת כורסא תוסיף גם לפונקציונליות שבחלל. 

כורסת "אמסטרדם", כורסא מהממת ונוחה בטירוף, שמגיעה יחד עם הדום תואם- אין מושלם מזה!

הוסיפו שידות לצידי המיטה

שידות לצד המיטה ישדרגו משמעותית את חדר השינה שלכם, וגם יוסיפו פן פרקטי שיסייע לכם באחסון חפצים קטנים. תוכלו לאחסן ליד המיטה חפצים שחשוב לכם שיישארו נגישים. יש מגוון של צבעים וסגנונות של שידות מיטה, וחשוב שתבחרו שידות שיתאימו לקו העיצובי של החדר.

הוסיפו קונסולה

קונסולה יכולה לשמש כשידת איפור מהממת וייחודית, תוכלו גם להשתמש בה כרהיט נוי ולהניח עליה אקססוריז- אופציה מדהימה ואופנתית היא שילוב של עציצים בחדר השינה, הם יוסיפו המון צבע לחדר. הוסיפו עציץ של ספטיפיליום, הוא סופח כימיקלים מזיקים ומשחרר חמצן ומכניס אווירה מטהרת לחדר. בנוסף, תוכלו להניח על הקונסולה מגש עם נרות וקטורת שישרו אווירה מרגיעה בחדר.

קונסולת "מלי", בגוון אלון טבעי, מוסיפה ניחוח של וינטאג.

הוספת מראה

מראה היא פריט חובה בכל חדר שינה- בחרו מראה מעוצבת, כך גם תשתמשו בה באופן פרקטי והיא גם תשדרג לכם את עיצוב החדר באופן משמעותי. תוכלו להוסיף תפזורת של מראות, במגוון גדלים וסגנונות- דבר שיוסיף לחדר שלכם שיק ייחודי. 

מראת "אלמונד" המהממת.

טיפ לסיום- שדרגו את התאורה! אין לכם מושג כמה זה יכול לשדרג את חדר השינה. הוסיפו גוף תאורה עם אור לבן כיוון שהוא קרוב ביותר לאור הטבעי שהעין מורגלת אליו. שלבו תאורת לד, כיוון שהיא גם חסכונית וגם מחזיקה מעמד הרבה זמן. כמו כן, מומלץ להוסיף מנורות לילה לצידי המיטה שיוכלו לשמש בעת קריאה, או אם תרצו להשאיר אור קטן ורומנטי בחדר.

שינה טובה הכרחית מאוד לתפקוד שלנו, לכן חשוב שחדר השינה שלנו ישרה רוגע ונוחות. בקאזה יש מגוון רחב של רהיטים מהממים ואיכותיים עבור חדר השינה. "קאזה" מאפשרת לכם לרכוש מוצרי מעצבים במחירים שפויים! צרו איתנו קשר, אנו מבטיחים לסייע בכל שאלה.

דילוג לתוכן