cart
סל שלי

כל האתר עד 50% הנחה לחברי מועדון בלבד

אין מוצרים בסל הקניות.

שולחן האוכל המושלם

פינת האוכל היא המרכז של הבית – היא החלל בבית בו אתם אוכלים, משוחחים וצוחקים יחד עם בני המשפחה והחברים. כאשר אתם בוחרים פינת אוכל, חשוב להתאים אותה לצרכים המדויקים שלכם. המדריך שהכנו במיוחד עבורכם, יסייע לכם לבחור את פינת האוכל המשולמת עבורכם, תוך התחשבות בפונקציונליות ואסתטיקה כאחד.

מדדו את החלל

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת פינת אוכל המדויקת לחלל שלכם. אך אחד הגורמים החשובים ביותר הוא הגדול של השולחן – הגודל קובע את ההתאמה לחלל בו אתם מתכננים למקם את פינת האוכל שלכם, כך שאם לא תמדדו את השטח, לא משנה כמה השולחן יקלע לטעמכם האסתטי – אם לא תבחרו במידות הנכונות השולחן עלול להיות קטן או גדול מידי ביחס לחלל.

אזנו בין הגודל למרחב

איזון נכון בין גודל שולחן האוכל, לכמות השטח הפנוי משפר את המראה והפונקציונליות של החלל. שולחן קטן בחדר גדול יהיה חסר פרופורציה, בעוד שולחן גדול בחלל גדול יהיה צפוף מידי. כאמור, כדי להבין טוב יותר את גודל השולחן הרצוי, חשוב למדוד את שולחן האוכל בקפידה. קחו בחשבון את מיקום הרהיטים הקיימים, למשל מדפים, מזנון וכו'. בנוסף, תכננו לאן אתם רוצים שהשולחן יגיע בחלל, ובדקו אם תוכלו לפתוח דלתות ולהסתובב באין מפריע לפני שאתם בוחרים את מיקום השולחן.

בנוסף, חשבו באיזה אופן תכניסו את השולחן לחדר, במיוחד במקרים בהם יש לכם מסדרון צר. זה יעזור לכם לתכנן תוכנית של החלל, ובאופן הזה תוכלו להתאים את הרהיט לחלל בצורה מדויקת. טיפ נוסף שאף פעם לא מאכזב, הוא סימון גודל השולחן על הרצפה באמצעות מסקינטייפ. אם אתם יכולים להסתובב, לפתוח דלתות ולגשת למגירות ולמדפים מבלי לחצות לאזור המסומן על הרצפה, מידות השולחן שבחרתם מדויקות לחלל.

נוחות היא שם המשחק

אז וידאתם כבר שהמידות נכונות, ושבני הבית והאורחים שלכם יוכלו לשבת בנוחות המרבית. לאחר בחירת השולחן תעברו לבחירת הכיסאות. בחירה נכונה של כיסאות תאפשר לכם למקסם את השימוש בחלל הפנוי שנותר בחלל המוקצה לפינת האוכל. לדוגמה, אם אתם זקוקים לשולחן גדול יחסית כי אתם אוהבים לארח, אך השטח שלכם מוגבל תוכלו להשתמש בספסל במקום כיסאות, וכך תפנו מקום. גם כסאות אקריליק שקופים עובדים היטב בחדרים קטנים מכיוון שהם מעניקים אשליה של חלל מרווח יותר, ומאפשרים להרבה אור לעבור דרכם.

בחרו את הצורה המתאימה לחלל

צורתו של שולחן מגדירה את המראה והסגנון שלו, אך מלבד אסתטיקה, כאשר אתם בוחרים את צורת השולחן חשוב לקחת בחשבון גם שיקול של פונקציונליות. בחירת שולחן התואם את צורת החדר שלכם תשפר את האיזון וההרמוניה בחלל. רוב חדרי האוכל הם מלבניים, ולכן שולחן אוכל מלבני הוא אופציה מסורתית. שולחן אוכל עגול הוא אידיאלי עבור חדרים קטנים יותר, כי אין פינות להיתקל בהן.

בחרו שולחן שעשוי מחומרי גלם איכותיים

בחרו שולחן איכותי המתאים מבחינה עיצובית ליתר הרהיטים בביתכם. שולחן עץ איכותי הוא דוגמא נפלאה לחומר גלם מצוין, בזכותו שולחן האוכל ישמש אתכם לטווח הרחוק. בנוסף, במידה ותרצו לרענן, תוכלו לצבוע אותנו לגוון אחר ותוכלו להקנות לחלל מראה שונה לגמרי, בלי להשקיע כסף רב בפינת אוכל חדשה. כמו כן, גם שולחנות העשויים מאלומיניום בשילוב זכוכית נחשבים לאיכותיים וחזקים מספיק בשביל לשרת את המטרה באופן נפלא.

שילוב של תאורה מדויקת

תאורה נכונה מוסיפה המון לאווירה בחלל, שיש נכון בתאורה יכול לעשות פלאים.תאורה חמה תוסיף המון לשולחן האוכל,  גם אם אתם בוחרים בעיצוב של פינת אוכל קטנה שלא תופסת מקום רב בחלל, תאורה נכונה יכולה לשדרג אותה פלאים. בנוסף, תוכלו להוסיף נברשת מיוחדת שתשתלב עם חלל פינת במדויק.

בשורה התחתונה, לפני שאתם בוחרים שולחן חשבו מהו השימוש העיקרי לשולחן שלכם. שולחנות עגולים או מרובעים עוזרים ליצור אווירה יפה לארוחה לאור נרות או מפגשים אינטימיים בהם כל יושבי השולחן קרובים אחד לשני. שולחן מלבני ארוך הוא פתרון אידיאלי כשרוצים לארח אורחים רבים לארוחת חג למשל.

בקאזה יש מגוון רחב של רהיטים מהממים ואיכותיים עבור הסלון. "קאזה" מאפשרת לכם לרכוש מוצרי מעצבים במחירים שפויים! צרו איתנו קשר, אנו מבטיחים לסייע בכל שאלה.

דילוג לתוכן