cart
סל שלי

כל האתר עד 50% הנחה לחברי מועדון בלבד

אין מוצרים בסל הקניות.

שולחן אוכל נפתח

שולחן אוכל נפתח הוא פונקציונלי, וחוסך מקום רב בחלל. ולצד זאת הוא גם אסתטי, ולאור הפופולריות שלו הוא קיים בסגנונות וחומרי גלם רבים.  אז אם אתם אנשים חברתיים שאוהבים לארח, אך החלל שהקצתם לפינת האוכל לא גדול מספיק, שולחן אוכל נפתח הוא לגמרי הפתרון עבורכם.

כל מה שחשוב שתדעו על שולחן אוכל נפתח

שולחן אוכל נפתח, הוא למעשה שולחן שניתן להרחבה – במקרים רבים, החלק המתרחב הוא גם חלק מתקפל, המאפשר להגדיל או להקטין את גודל משטח השולחן, בהתאם לצרכינו הדינמיים.

הסוג הנפוץ ביותר של שולחן אוכל נפתח הוא שולחן המורכב משני צדדים ויחידת בסיס מרכזית. ניתן להרכיב מערכת הרחבה ליחידת הבסיס המרכזית, הנמשכת משני צדדיה, או באופן בו שני חלקים נפרדים נמשכים מכל צד.

בקרב רוב שולחנות האוכל הניתנים להרחבה קיים מנגנון המאפשר לנעול את השולחן בגודל רצוי, ובסיום השימוש, ניתן להחזיר את השולחן לגודלו המקורי. ישנם גם שולחנות שבהם ניתן להנמיך קצה אחד של אחד הצדדים הצרים כך שהוא נמצא במקביל למשטח השולחן הראשי.

איך בוחרים שולחן אוכל נפתח?

גודל

כאשר בוחרים שולחן אוכל, אחד הדברים הראשונים והחשובים שיש לקחת בחשבון הוא גודל השולחן. לפני שהולכים לחנות הרהיטים או מזמינים באינטרנט, עדיף להשתמש בסרט מדידה כדי למדוד את האורך והרוחב של החלל בו אתם מתכננים להציב את השולחן. הקפידו להשאיר לפחות שלושה מטרים בין הקיר לגב הכיסא.

צוּרָה

אז מה יותר כדאי? שולחן מלבני מרובע או אולי בכלל עגול? הצורה של שולחן האוכל שתבחרו היא גורם חשוב נוסף שעליכם לקחת בחשבון בעת ​​​​בחירת שולחן אוכל. מאוד חשוב לבחור שולחן שצורתו תואמת את צורת החדר שלכם. עבור חדרים צרים ומשפחות גדולות, עדיף לבחור שולחן מלבני כי הוא יכול להכיל אנשים רבים.

סִגְנוֹן

הסגנון של השולחן הוא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שולחן האוכל. עליכם לוודא שסגנון השולחן יתיישר עם עיצוב הפנים של החלל. זה ישפר את האסתטיקה של החדר ואת אחידות הסגנון.

חומרים

אם יש לכם ילדים, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת רכישת השולחן הוא חומר הגלם ממנו השולחן עשוי. לרוב, ילדים אוהבים לצייר בעפרונות צבעוניים על השולחן, לכן במקרה כזה כדאי לבחור בגימור כהה, וכן כדאי לבחור שולחן שלא עשוי מזכוכית. אך אם אתם רווקים, תוכלו לבחור גוון בהיר ונקי.

בסיס

בסיס השולחן שתבחרו יקבע כמה אנשים יוכלו לשבת סביבו. מן הסתם, לא כדאי שבסיס השולחן שלכם יגביל את מרווח הרגליים של האנשים שיישבו סביבו. לרוב משתמשים ברגליים עבור שולחנות מלבניים ומרובעים. בסופו של דבר, הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שאתם בוחרים בסיס שנותן מספיק מקום לרגליים, עם מקסימום נוחות ועם מקסימום איזון.

כסאות מתאימים

כיום, שולחנות וכיסאות לא תמיד מגיעים בסטים; במקום זאת, אנשים רבים בוחרים שיק אקלקטי, בכך שהם מערבבים צבעים וחומרים שונים. לפיכך, כיסאות הם גורם נוסף וחשוב שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שולחן האוכל. ודא שהכיסאות משאירים מספיק מקום לרגליים, ומאפשרים תזוזה חופשית ולא מוגבלת. כמו כן, בחרו כיסאות שאינם תופסים הרבה מקום.

איכות

אף אחד לא רוצה להחליף את שולחן האוכל שלו אחרי שלושה חודשים או ארבעה – כולנו רוצים שולחן אוכל אמין וחזק, שישמר לאורך שנים. בשביל להשיג את המטרה הזו, הקפידו לבחור שולחן עמיד ומוצק – כדי לבדוק זאת הזיזו את השולחן ובדקו את יציבותו. כמו כן, לפי בחירת השולחן קראו גם על החומר גלם ובדקו כמה הוא איכותי, והאם שווה להשקיע בו.

בשורה התחתונה, שולחן אוכל נפתח הוא פתרון נפלא ופונקציונלי עבור החלל שלכם. הוא גם חוסך מקום, גם גמיש, וגם ניתן למצוא אותו במגוון צורות, צבעים וחומרי גלם! וזאת בעקבות הפופולריות הרבה שלו, שנשמרת כבר שנים. אז אם יש לכם משפחה גדולה, או שאתם מאוד אוהבים לארח, שולחן אוכל נפתח הוא לגמרי הבחירה המדויקת עבורכם! תחשבו על זה, רוב הזמן הוא ישהה בצורתו הסגורה, ויוצב בצורתו הקומפקטית – ורק בזמנים של אירועים מיוחדים תפתחו אותו במלוא תפארתו!

בקאזה יש מגוון רחב של רהיטים מהממים ואיכותיים עבור הסלון. "קאזה" מאפשרת לכם לרכוש מוצרי מעצבים במחירים שפויים! צרו איתנו קשר, אנו מבטיחים לסייע בכל שאלה.

דילוג לתוכן