cart
סל שלי

כל האתר עד 50% הנחה לחברי מועדון בלבד

אין מוצרים בסל הקניות.

ספות פינתיות

ספות פינתיות- למה הן עדיפות על ספות רגילות?

בשנים האחרונות ספות פינתיות, המכונות גם ספות ר' נכנסו לחיינו סערה. תוכלו למצוא אותן בהרבה בתים ברחבי הארץ. זה לא סתם שהרבה מאיתנו בוחרים ספה פינתית- היא מאפשרת ניצול מקסימלי של המרחב, והיא גם מרווחת וכיף לרבוץ עליה שעות. אז למה כדאי לרכוש ספה פינתית? כל הפרטים בכתבה!

ספה פינתית- למי זה מתאים?

ראשית, עליכם להגדיר מראש מה אתם מחפשים בספה שלכם. אם אתם אנשים שמארחים הרבה, וחברים או משפחה נשארים לישון אצלכם תכופות ספה פינתית תהיה מושלמת עבורכם- היא מרווחת וכיף לישון עליה. בנוסף, אם אתם מתגוררים בדירה קטנה ספה פינתית תתאים מאוד, היא תאפשר לכם לנצל את החלל בצורה חכמה ומקסימלית, ותייצר אשליה של חלל גדול יותר.

ספה פינתית "קרט" בגוון אבן כורכר, גם מהממת וגם נוחה. מתוך אתר "קאזה".

גמישות- אחד היתרונות הבולטים של הספות הפינתיות זה המודולריות שלהן. הן בנויות מכמה יחידות, אותן תוכלו לפרק ולהרכיב בקלות במידת הצורך- למשל כשתרצו לנקות את הבית, או כשתרצו להפוך את הספה למיטות נפרדות כאשר ישנים אצלכם אורחים.

נוחות מרבית- הספה הפינתית מאפשרת לנו לרבוץ עליה בישיבה או בשכיבה, היא מרווחת ונוחה בטירוף. לרוב, בלי לשים לב הספה הופכת למיטה נוספת, כי פשוט קשה לקום ממנה- תוכלו לנמנם עליה, לקרוא ספר או לצפות בטלוויזיה.

טיפ מהמומחים: ספה פינתית עלולה להיות ממכרת! אבל היא לגמרי שווה את זה.

ספת "פלאביו" בגוון אפור קלאודי, עושה חשק למנוחה. מתוך האתר של "קאזה".

ניצול חכם של המרחב- כמו שכבר ציינו, ספה פינתית תשתלב מושלם בחלל קטן עד בינוני. כיוון הספה ממוקמת בפינה, היא לא משתלטת על כל שטח הסלון. היא מכניסה המון אור, ומייצרת תחושה ששטח הסלון שלכם מרווח יותר ממה שהוא באמת.

חסכון במקום- ספה פינתית חוסכת המון מקום, והיא תאפשר לכם לשלב כורסא או כיסא מעוצבים שיכניסו המון שיק לחלל. במקרה של סלון רגיל עם כמה חלקים לא תמיד ניתן לשלב רהיטים נוספים, מפאת חוסר במקום.

טיפ מהמומחים: הוסיפו כורסא מעוצבת ומרופדת בשילוב הדום תואם, כך תשדרגו בקלות את החלל ותשוו לו מראה יוקרתי. 

כורסת "אמסטרדם" בגוון תכלת אקווה, משדרגת כל סלון. מתוך אתר "קאזה".

ספות פינתיות מעוצבות- אם אתם אנשים שנמשכים לאסתטיקה ספה פינתית יכולה להתאים לכם מאוד. מכיוון שלספות פינתיות יש ביקוש רב קיימים המון סגנונות וגוונים ייחודים ומעניינים של הספות. תוכלו למצוא ספות שיכניסו ניחוח יוקרתי לביתכם, או ספות עם עיצוב כפרי שיכניסו חמימות לחלל.

ספת "בלאביו", בגוון אפור שילד, תכניס שיק יוקרתי לכל חלל. מתוך אתר "קאזה".

ספה פינתית היא ספה מאחדת- בניגוד למערכות ישיבה רגילות הבנויות מכמה חלקים נפרדים, הספה הפינתית היא מקשה אחת מרווחת. כאשר רוצים לשבת בסלון, כל בני הבית יושבים על ספה פינתית אחת, ובלי לשים לב הספה תיצור קרבה, ותוכלו בעזרתה להעמיק את הקשר עם ילדכם או עם בן/בת זוגכם.

טיפ מהמומחים: זה הרבה יותר זול מטיפול פסיכולוגי משפחתי.

לבחור ספה זה בהחלט לא דבר פשוט, יש כל-כך הרבה סגנונות וגוונים- אבל ספה פינתית היא ללא ספק הספה המנצחת. לרוב, הספה מגיעה עם בונוס- השזלונג שהופך את הרביצה על הספה מהנה הרבה יותר. הדבר הכי כיפי ביום זה להגיע הביתה אחרי יום עמוס ולרבוץ על הספה, ולפרוש את רגלינו על השזלונג.

בקאזה יש מגוון רחב של רהיטים מהממים ואיכותיים עבור הסלון. "קאזה" מאפשרת לכם לרכוש מוצרי מעצבים במחירים שפויים! צרו איתנו קשר, אנו מבטיחים לסייע בכל שאלה.

דילוג לתוכן