cart
סל שלי

כל האתר עד 50% הנחה לחברי מועדון בלבד

אין מוצרים בסל הקניות.

איך לעצב חדר שינה?

אנחנו מבלים בו שליש מחיינו, מחכים לרגע בו ניכנס אליו בסוף כל יום עמוס בעבודה, מטלות  ובהתרוצצויות סביב הילדים. לכן, חשוב שחדר השינה שלנו, ישרה עלינו אווירה נעימה ורגועה בה נוכל לחלום בשקט ולקום רעננים ליום חדש. ביקור במלונות בארץ וברחבי העולם, מביא אנשים רבים לחלום על חדר שינה מעוצב ויוקרתי. בקאזה, תמצאו את כל הפריטים הדרושים לעיצוב חדר שינה מהחלומות.

צבע מהטבע

בעוד שאת חללי הבית השונים תוכלו לעצב במגוון של צבעים וסגנונות, חשוב כי חדר השינה שלכם יתאפיין בצבעים טבעיים הזורמים בהרמוניה ומשרים רוגע. העדיפו צבעי שמנת רכים, גווני עץ וורוד בהיר. הוסיפו כמה שיותר טקסטיל דוגמת וילונות, כיסויי מיטה וכריות ובחרו אקססוריז שיתכתבו עמם כגון: קונסולה עם מראה בעיצוב מיוחד, שידות צד בגוון עץ אלון ובמגוון עיצובים ואף כורסא אם החלל גדול דיו על מנת לאפשר זאת.

לילה טוב מתחיל עם מיטה נוחה

שינה איכותית, מאפשרת לנו לקום לבוקר חדש מלאי אנרגיה, מרוכזים ורגועים. למיטה שאנחנו בוחרים, חשיבות רבה לאיכות השינה שלנו. עליה לשלב עיצוב מוקפד ומלא השראה עם נוחות מקסימלית ואיכות חומרים המאפשרים לנו ליהנות מהמיטה לאורך שנים. בקאזה, מחכה לכם מגוון מיטות מעוצבות, איכותיות ונוחות במיוחד במחירים מפתיעים במיוחד. בקאזה מחכה לכם בין היתר  מיטת פאלומה בעיצוב איטלקי יפהפה הכוללת ריפוד בראש המיטה ובד איכותי ונעים למגע בגוונים אפור אנטרטיקה ובז' סהרה.

שידה לצד המיטה

על מנת להוסיף אופי לחדר השינה אך גם כדי ליהנות ממקסימום נוחות, תוכלו לבחור מבין מגוון שידות לצד המיטה המחכות לכם באתר קאזה. תוכלו לסדר את חדר השינה בסגנון אקלקטי עם שידות הנבדלות זו מזו בעיצוב, גובה וסגנון. באתר מחכות לכם בין היתר, שידה בסגנון רטרו בצבע עץ אלון או שידת מטריקס בסגנון מודרני המשלבת ברזל ועץ בגוון אלון עליהן תוכלו להניח ספל תה, ספר טוב, מכשיר הסלולרי שלכם וכן אגרטל עם פרחים.

תאורה רכה

לתאורה בחדר השינה, השפעה גדולה על האווירה ותחושת ההרמוניה בו. העדיפו תאורה צהובה, רגועה ומרוככת. דאגו לנקודות תאורה נוספות המאפשרות פיזור נכון של האור בחדר. וודאו כי התאורה לצדי המיטה טובה דיה לקריאה אך אינה חזקה מידי. גם גופי התאורה בהם תבחרו, יהוו  חלק בלתי נפרד מעיצובו של חדר השינה.

תוספת שעושה את ההבדל

עיצוב חדר השינה שלכם כמעט והושלם. כעת, צריך להעניק לו מגע סופי באמצעות כורסא מעוצבת בצבע המתכתב עם הגוונים השולטים בחדר. אולי זה הזמן הנכון "לצאת מן הקופסא" ולבחור מבין מגון הכורסאות באתר קאזה, כורסא בצבע מפתיע. באתר קאזה, מחכות לכם מגוון כורסאות המתאימות לפינת קריאה והתרגעות בחדר השינה דוגמת: כורסא והדום לוסי בגוונים ורוד אפרסק, חרדל סנסט או בז' טופי.

בקאזה, תוכלו למצוא את כל הפריטים לעיצוב חדר שינה מושלם המשרה אווירת רוגע, שלווה והרמוניה לשינה איכותית וכל זאת, במחירים הכי אטרקטיביים. לכל שאלה ועזרה בעיצוב חדר שינה מהחלומות, אנחנו כאן בשבילכם.

דילוג לתוכן