cart
סל שלי

כל האתר עד 50% הנחה לחברי מועדון בלבד

אין מוצרים בסל הקניות.

עיצוב חדר השינה

מחפשים טיפים לעיצוב חדר השינה? הגעתם למקום הנכון! הטיפ הכי חשוב בעיצוב חדר השינה, הוא יצירת האיזון המושלם בין סטייל מדויק לפונקציונליות – וזאת בגלל שאנחנו מבלים שליש מחיינו בשינה. אך למצוא את האיזון המושלם זה לא פשוט כפי שזה נשמע, לכן ליקטנו עבורכם טיפים שיסייעו לכם לעצב את חדר השינה בעצמכם תוך התחשבות בפרקטיות ובסגנון האישי שלכם.

עיצוב חדר השינה – מאיפה מתחילים?

עיצוב חדר השינה עלול להיות מסובך ומעט ומבלבל, במיוחד כשהמטרה הסופית היא ליצור הרמוניה בחלל. אנחנו מאמינים שנקודת ההתחלה הטובה היא להציץ באתרי השראה שונים, או אפילו במגזינים של עיצוב כדי להבין פחות או יותר כיצד הייתם רוצים לעצב את החדר. מקורות ההשראה יסייעו לכם לבחור את הריהוט, הגוונים, ואת הסגנון הכללי אותו הייתם רוצים לשלב בחדר השינה שלכם. אחרי שהצצתם באתרים ובמגזינים מדדו את החדר שלכם, כדי להבין איזה רהיטים יכולים להתאים לחדר מבחינת הגודל. קחו בחשבון גם את צורת החדר, וכמות האור הטבעית שנכנסת אליו.

בחרו את הצבע שהכי מתאים לחדר השינה שלכם

כדי ליצור אשליה של חדר גדול יותר, בחרו בגוונים שמתאימים לצורתו של החדר. בעוד שאם החדר שלכם פונה צפונה, מומלץ לשקול צבעי צבע חמים. צבע ממלא תפקיד חשוב ביצירת אווירה בחלל החדר, ולכן, צביעת חדר השינה צריכה להיות אחת השיקולים המרכזיים בתהליך העיצוב של החדר, ונכון להתחיל עם הצביעה לפני שאתם מעבירים את הרהיטים לחדר כמובן. הצבע שבחרתם אמור להתמזג באופן מושלם עם האור הטבעי שנכנס לחדר, במטרה ליצור חלל רגוע ומנחם. יש מבחר רחב של צבעים שתוכלו לשלב בחדר השינה, אך אנו ממליצים לשלב צבעים רגועים, למשל ירוק בהיר או ורוד עתיק.

בחרו את המיטה הנכונה

בחירת מיטה היא לא רק רכישת בסיס מיטה מרשים – כדאי לבחור בסיס מיטה שיתאים לצרכים שלכם באופן מדויק. לדוגמה, חסרים לכם מקומות אחסון בחדר השינה? בחרו בסיס המשלב מקומות אחסון. הסגנון הנבחר של המיטה אמור להתכתב עם שאר הריהוט בחדר. למשל, אם בחרתם לעצב את החדר בסגנון סקנדינבי לו על מסגרת עץ פשוטה, לעומת זאת אם בחרתם בעיצוב יוקרתי בחרו במיטה שכוללת ראש מיטה מרופד ומרשים.

מקמו את הריהוט בחלל בצורה נכונה

ההחלטה על מיקום ריהוט בחלל היא שלב חיוני בעיצוב חדר השינה. התחילו עם מיקום המיטה, וסדרו את שאר הרהיטים סביבה. בחדר מלבני קטן כדאי למקם את המיטה לאורכה. בעוד שחדרי שינה גדולים יותר יאפשרו יותר יצירתיות, וייתכן שתרצו למקם את המיטה במרכז החדר.

עכשיו מה שנותר זה לתכנן את המקום הפנוי עבור שאר הרהיטים, וכן את התקציב. לעיתים רכישת חדר שינה "קומפלט" עלול להיות משתלם יותר, כי אתם מקבלים את כל הרהיטים שאתם זקוקים באבחה אחת, ואתם לא צריכים לבזבז זמן כדי לחפש רהיטים בנפרד – והרבה פעמים תוכלו לקבל מבצע על רכישת חדר שינה שלם.

שלבו פתרונות אחסון קטנים

שלבו פתרונות אחסון קטנים בחלל, שמצד אחד לא תופסים מקום רב ומצד שני ישוו לחדר שלכם מראה מסודר. פתרונות האחסון מתאימים עבור אנשים שיש לכם הרבה פריטים שמצריכים מיון וסידור. לצד פרטי האחסון הקטנים, תמיד תוכלו לבחור סט אחסון לחדר השינה, או להוסיף ספסל אחסון או שידת אחסון בהם תוכלו לאחסן את הדברים שלכם בצורה נכונה.

שלבו וילונות

במהלך היום, אנחנו רוצים למקסם את האור הטבעי הנכנס לחדר השינה, ובכך ליצור אשליה של חלל גדול יותר. אך בלילה הצרכים שלנו משתנים, ואנחנו רוצים ליצור חלל חשוך ככל האפשר. כדי ליצור את האיזון מומלץ לשלב וילונות, ככה תוכלו לשלוט בכמות האור שנכנסת לחדר, שלבו וילון קל וצף. תוכלו לשלב וילון נוסף כדי ליצור מראה יוקרתי יותר.

השקיעו בתאורה מלכותית

אז נכון שהאור הטבעי שנכנס לחדר הוא חשוב מאוד, אך יחד עם זאת רובנו נבלה יותר זמן בחדר השינה שלנו כאשר חשוך. לכן חשוב לשלב ערכת תאורה חכמה לחדר השינה, כיצד ליצור חלל נעים ומרגיע. שלבו אור רך וחמים – תוכלו לעשות זאת באמצעות מנורות לילה, נרות, או מברשת מעניינת.

מה למדנו? כדי לעצב את חדר השינה בצורה חכמה נצטרך לאזן בין פרקטיות לסטייל מדויק. בקאזה יש מגוון רחב של רהיטים מהממים ואיכותיים עבור חדר השינה. "קאזה" מאפשרת לכם לרכוש מוצרי מעצבים במחירים שפויים! צרו איתנו קשר, אנו מבטיחים לסייע בכל שאלה.

דילוג לתוכן